Erről szól most a Gremlin

120 zóna játékokról »


Friss videójáték-megjelenések

Stellar Blade (2024) Sand Land (2024) Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes (2024) Tales of Kenzera: ZAU (2024) Akatori: Сhapter One (2024) Open Roads (2024) Princess Peach: Showtime! (2024) Cureocity (2024) Alone in the Dark (2024) Taxi Life: A City Driving Simulator (2024) Snufkin: Melody of Moominvalley (2024) Berserk Boy (2024)

Várható videójáték-megjelenések

Homeworld 3 (2024) The Rogue Prince of Persia (2024) Senua's Saga: Hellblade II (2024) Paper Mario: The Thousand-Year Door (2024) Blockbuster Inc. (2024) Still Wakes the Deep (2024) Frostpunk 2 (2024) Dustborn (2024) Star Wars Outlaws (2024) S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (2024) Warhammer 40,000: Space Marine II (2024)

Friss társasjáték-megjelenések

Cthulhu-háborúk: Párbaj (2020) Találmányok: Az ötletek fejlődése (2024) Vámpír: A Maszkabál – Riválisok (2021) Harmónia (2024) A fehér várkastély (2023) Joking Hazard – Egy vállalhatatlan kártyajáték (2016) Amritsar: Az Aranytemplom (2023) 7 Csoda: Városok (2012) Caravanserai (2024) Sárkányok völgye (2023) Kutná Hora: Az Ezüstváros (2023) Csodaország csatái (2022)

Társasjáték-ajánló

Azul: A királyi pavilon (2019)

Azul: A királyi pavilon (2019) társasjáték

Első benyomás: jó, kombinálós, de a másik kettőt jobban szeretem.
Második benyomás: hé, ez tök jó, lehet, hogy az elsőnél jobb.
Harmadik benyomás: lehet, hogy ez a kedvencem a sorozatból?
Hat játszma után legalábbis erre hajlok. Máshova tolódik megint a fókusz (ami jó, hiszen ki akarja háromszor ugyanazt a játékot megvenni), ezúttal a legkevesebb hangsúly az egymással kiszúráson van, van viszont amolyan tickettoride-os izgalom a tervezgetésben (vajon sikerül-e befejeznem azt a valamit, ami sok pontot ér majd) és remek játszadozás a bónuszokkal, amelyek kisebb láncreakciókat tudnak beindítani. Utóbbiak miatt remélem, a promólapkás kiegészítő is elérhető lesz valamikor Magyarországon.


Videojáték-ajánló

DROD – Deadly Rooms of Death (2002)

DROD – Deadly Rooms of Death (2002) videójáték

Alapvetően kedveltük ezt a játékot. Nehéz, a képi világa nem túl szép, viszont az ötlet jópofa, a kivitelezés pedig kellemesen minimalista, és jól átlátható. Nyilván nemcsak jó logikai, de stratégiai érzék is kell hozzá, hiszen gyakori, hogy az egész pályát át kell látnunk és jól előre tervezni, de pont ez teszi kihívássá.

Hirdetés