Sziasztok!
Refunddal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni EpicGame-en.
Az a helyzet, hogy szerettem volna felhasználni a 10 Eurós Holiday kuponomat, ki is választottam a játékot, azonban Paypalos fizetést nem akarta az istenért sem elfogadni. Azt írta, hogy nem érvényes a csatolt kártyám. Máshol is csinált már ilyet, de nem mindenütt. Így visszaléptem, hogy akkor választok sima kártyás fizetést. Mire észrevettem, hogy elvette az Epic a kuponomat, ergo, úgy kezelte, mint felhasznált, már késő volt, mert már dolgozta fel a tranzakciót. Azonnal szidtam magam persze, és írtam a supportnak is, hogy ha esetleg lenne olyan lehetőség, hogy visszakapjam a 10 eurót, amit így elvesztettem, az nagyszerű lenne. Csatoltam képernyőképet, meg mindent, és azt írta submit után, hogy csekkoljam az emailjeimet. Nem jött semmiféle e-mail.
Szerintetek írjak nekik még egyszer, vagy várjak, hátha jön, legalább olyan, hogy megkapták a requestemet és feldolgozzák az esetet-email?
És szerintetek van esélye, hogy ebből sikerül bármi épkézlábat kihozni, vagy menjek manual refundra? :/