Osztályharc (2021)

társasjáték 13 3
Dual Powers: Revolution 1917
Játékidő: 45 perc · Játékosok száma: 1–2

Szeretsz eljátszani a gondolattal, hogy mi lett volna a világ sorsa, ha egyes kulcsfontosságú történelmi események egy picit máshogy alakulnak? Esetleg szereted a fontosabb történelmi eseményeket interaktívan átélni, végigjátszani azokat? Netán egy izgalmas, taktikus, kifejezetten 2 fős játékot… [tovább]

Videók

magyar
magyar
magyar
Hirdetés
Osztályharc (2021)

Tervező
Brett Myers

Illusztrátor
Luis Francisco
Kwanchai Moriya

Magyar kiadó
Reflexshop

Kedvencelte 1

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 3


Kiemelt értékelések

Bet 
Osztályharc (2021)

Osztályharc (2021) társasjáték

Témája érdekes, az 1917-es orosz forradalmak. Az akkori vezetőkről és az időszak eseményeiről külön információs lapkákat tartalmaz a pakli. A dedukció címke is kíváncsivá tett. 1-2 fős, jelölték Legjobb két személyes játék kategóriában, és a solo módja is népszerű. Nincs túl sok játékeleme, szuper a szabályfüzet, a setup sem túl bonyolult.

A Szellemek Szigete mellé tenném kisebb ikerjátéknak. Különböző amorf területeink vannak (6 körzet Petrográdban), cél bizonyos körzeteket dominálni, több jelenléttel rendelkezni, mint az ellenfél. Az egyik fél az Ideiglenes Kormánnyal, a másik a petrográdi szovjettel van.Tehát erősen konfrontatív. Reagálunk a másik fél lépésére, szem előtt tartva a későbbi célokat is, tehát taktikai és stratégiai döntéseket is hozunk.

Egyes területek aktuálisan ki vannak emelve (blokád alatt áll / nyugtalanság van / titkos cél), és előre látható a következő, amire majd koncentrálni kell a jövőben. A kezünkben lévő parancskártyák és vezetőkártyák akciói alapján lerakhatunk (toborzás) vagy áthelyezhetünk egységet vagy vezetőt.

Az idő múlásának fontos szerepe van, minden akcióval telnek a napok, melyet jelölni kell.

Egyszemélyes módban is kiváló, van egy virtuális ellenfelünk, bőven ad agyalós lehetőséget, viszont ketten még szuperebb lehet, amikor a másik féllel szemtől szemben állunk és harcolunk, küzdünk ezerrel oda-vissza reagálva a másik lépésére.

Nincs győzelmi pont a végén, az nyer, akinek a térfelén áll meg a jelölő az oda-vissza huzavonák, küzdelmek után.

Jópárszor játszanom kell még vele, hogy lássam az igazi mélységeit.

4 hozzászólás

Hasonló játékok címkék alapján