A negyvenegyedik évezredben az emberiség történelme másból sem áll, mint a véget nem érő háborúból az orkok ellen. Most a Forge World felé közelít egy ork űrhajó (Kroozer), ezért a genetikusan módosított szuperkatonák egy kis csoportja igen drasztikus módon dokkol rajta – a cél a hatalmas hajó… [tovább]
A negyvenegyedik évezredben az emberiség történelme másból sem áll, mint a véget nem érő háborúból az orkok ellen. Most a Forge World felé közelít egy ork űrhajó (Kroozer), ezért a genetikusan módosított szuperkatonák egy kis csoportja igen drasztikus módon dokkol rajta – a cél a hatalmas hajó és legénységének megsemmisítése.
A Kill Team a látványos intro után nem igazán bonyolítja a történetet. Adott 5 küldetés, melyek keretében a hajó fő részeit kell elpusztítani, ebben pedig orkok százai, sőt, ezrei próbálnak megakadályozni. A játék egy többnyire oldal-felülnézetből mutatott „twin-stick shooter”, azaz a bal karral mozgunk, a jobbal lövünk. Van még kézi támadás is, speciális képesség minden karakterosztályhoz, gránát, és ennyi. A kampány öt pályája darabonként nagyjából fél óra, amiből könnyen kiszámítható, hogy a száraz végigjátszási idő körülbelül kettő és fél óra.
Mindez rövid, de az újrajátszhatóság faktora igen magas. Ez pedig egy dolognak köszönhető: A Kill Team egy roppant élvezetes játék. A ránk hullámokban, tömegekben támadó orkokat (és az egyik pályán még veszedelmesebb ellenfeleket) hihetetlenül erős fegyverekkel küldhetjük a másvilágra, nagyon jó látvány és érzés, valóban szuperkatonának érzi magát a játékos.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy a kampány mellett helyet kapott egy jófajta túlélő mód, amely meglepően addiktív, online világranglistákkal, egyedül és ko-opban is kiváló szórakozás, sőt: Tét nélküli, könnyed móka a sokszor lassúnak, nehézkesnek tűnő kampány mellett.
A játékban négy kaszt közül választhatunk. Van közöttük kézitusa-király és távolsági mester, illetve ezek ötvözetei. Minden karakterre két perket aggathatunk, amelyekkel erősebbek, több energiával bírnak, vagy épp több gránátot hordozhatnak. Ezeket a perkeket, valamint egyre erősebb fegyvereket a játék során folyamatosan nyithatunk meg. Szükség is van ezekre, mert bár nincs választható nehézségi szint, a készítők gondoskodtak róla, hogy a későbbi pályákon igencsak meggyűljön a bajunk az ellenséggel.
Adott tehát egy remek lövöldözős mechanika, könnyed szerepjátékos elemek (fejlesztés, statisztikák). Mi kell még? Jófajta látvány? Kipipálhatjuk, a Kill Team, bár nem üti ki az Xbox LIVE Arcade játékok grafikai csúcsának plafonját, egy határozottan kellemes megjelenésű, igényes játék. Már a menürendszer is inkább dobozos játékokat idéz, van rövid, de teljesértékű intro film, a pályák pedig, bár komoly változatossággal nem lehet vádolni őket, nagyszerűen visszaadják a Warhammer univerzum hangulatát.
Minden helyszín tervezése egyedi, sötét, baljós világításuk remek. Sok robbantható, mozdítható tereptárgy van, a textúrák kidolgozása egy alapvetően felülnézetes játékhoz képest teljesen rendben van. A Warhammer univerzum rendkívül sötét, klausztrofóbiás, igazán ipari megjelenést teremt ezen az ork hajón, és ez végig tökéletesen átjön a tévén keresztül. És ne feledjük, hogy rengeteg karakter van egyszerre a képernyőn, vér, megszámlálhatatlan robbanás, füst, tűz, sok-sok speciális effekt, és a játék ezt végig stabilan 30 fps-ben hozza, még az ultra-gigantikus főboss harc folyamán is. Izmos.
Nem fukarkodtak a fejlesztők a hangzásvilág tekintetében sem. A játék során remek zenék szólnak, a kódex bejegyzéseit digitálisan is felolvassák nekünk, akció közben pedig óriási a zaj, harci üvöltéstől kezdve a mindent elnyomó bődületes fegyverdörgésig van itt minden, igazi mélynyomó-szaggató élmény.
Forrás: gamer365.hu [bezár]