A Superhot elmossa a határt az óvatos stratégia és a féktelen őrület között: a SUPERHOT az FPS, amelyben csak akkor telik az idő, ha megmozdul a játékos. Nincs visszatöltődő életerő. Nincsenek ideális helyen elhelyezett lőszercsomagok. Egyedül vagy az állig felfegyverzett túlerő ellen:… [tovább]
A Superhot elmossa a határt az óvatos stratégia és a féktelen őrület között: a SUPERHOT az FPS, amelyben csak akkor telik az idő, ha megmozdul a játékos. Nincs visszatöltődő életerő. Nincsenek ideális helyen elhelyezett lőszercsomagok. Egyedül vagy az állig felfegyverzett túlerő ellen: a legyilkolt ellenfelek fegyvereit kell elvenned és lövöldözve, darabolva kell előre jutnod a lassított felvételként mozgó golyózáporban.
Egyedi, stilizált grafikájával a Superhot végre új és izgalmas színt visz az FPS-műfajba. A játék tökéletesre csiszolt, minimalista vizuális nyelve lehetővé teszi, hogy a legfontosabb dologra koncentrálhass: a zökkenőmentes játékmenetre és a harc filmszerű szépségére.
Harminc hónapon át készült. Több ezer órát áldoztunk a tervezésre és a fejlesztésre. A szerény kezdetet a 7 Day FPS-találkozó jelentette, ebből nőtt ki a hatalmas sikerű Kickstarter-kampány, hogy aztán a kész játék rengeteg díjat és jelölést kapjon az iparág szakértőitől: a Superhot-ot gondos szeretettel készítette az elkötelezett, független fejlesztőcsapat, a munkát pedig több ezer támogató segítette a világ minden pontján.
Már függő vagy? Szeretnéd, ha még valóságosabbnak tűnne? Vár a SUPERHOT VR!
„A kiválóság fémjele.” – destructoid, 9/10
„Évek óta nem találkoztam ennél újszerűbb lövöldözős játékkal.” – Jimquisition 9,5/10
„Sosem játszottam hasonló játékkal.” – Polygon 9/10
„Könnyen lehet, hogy System Shock és Half-Life szintű klasszikussá válik.” – The Daily Dot 5/5
„ÉVEK ÓTA NEM TALÁLKOZTAM A SUPERHOTNÁL ÚJSZERŰBB LÖVÖLDÖZŐS JÁTÉKKAL!” – Washington Post
(Forrás: xbox.com/hu-hu) [bezár]