A Crysis egy belső nézetű lövöldözős (FPS) akciójáték, amelyet a Crytek fejlesztett. Az Electronic Arts adta ki 2007 novemberében Microsoft Windowsra. Elsők között támogatta az akkor csak Windows Vistán elérhető DirectX 10-et. Noha a játék futtatható Windows XP-n is DX9 módban, számos… [tovább]
Crysis (2007)
Crysis Remastered Platformok: Win, PS4, Xbox One, Nintendo Switch | 2020 |
Szereplő | Szinkronhang |
---|---|
Jake "Nomad" Dunn | Greg Sunmark |
Michael "Psycho" Sykes | Sean Chapman |
Laurence "Prophet" Barnes | James Vincent Meredith |
Dr. David Rosenthal | Doug James |
Helena Rosenthal | Claudia Black |
Tervező
Jack Mamais
Fejlesztő
Crytek
Saber Interactive
Platformok
Nintendo Switch
PlayStation 3
PlayStation 4
Windows
Xbox 360
Xbox One
Kedvencelte 3
Várólistára tette 7
Kívánságlistára tette 1
Kiemelt értékelések
Crysis (2007) videójáték 88%
Hogy megtudja szépíteni a nosztalgia a 10 éves emlékeket. Amikor bejelentették a Remastered verziót szinte már rendeltem is elő a nosztalgia jegyében. Végül ugyan nem rendeltem elő, de nem is vártam túl sokat a megjelenés után a vásárlással. Ami után nagy lelkesedéssel vetettem bele magam a Crysis történéseibe. Azt követően viszont körülbelül olyan fél óra elteltével kezdtek eszembe jutni a játék bosszantóbb negatív elemei is. Főként, hogy a nanoruha képességeit nem igazán lehetett kihasználni még az első részben a hiányos játékmechanikai elemek, na meg a ruha energiájának rossz optimalizálása miatt. A láthatatlanság és a pajzs (tűzharcban) képes szinte azonnal lemeríteni az energia szintjét. Ezen szempontból (játékmenet) a második és harmadik részek jobban kihasználják a ruha adta lehetőségeket. Bár már nem vagyok annyira biztos a saját emlékeimben. :) Talán majd egy nagyobb leárazásnál kiderítem. De visszatérve az első epizódra, nekem a legnagyobb bánatom ezzel a résszel mindig is az volt, hogy a képességek rossz kihasználása miatt nem tudta azt adni, amit az elő trailer látatot. Mely alapján hősünk egy egyszemélyes hadsereg.