A helyszín: Japán a Szengoku Dzsidai idején (Hadakozó Fejedelemségek Kora).
Minden játékos egy-egy daimjót (földes- és hadurat) játszik. Lehetőség van építkezni (várkastélyt, szentélyt vagy nó színházat), pénz- és rizsadót szedni, a hadsereget fejleszteni, és persze megtámadni a… [tovább]
A helyszín: Japán a Szengoku Dzsidai idején (Hadakozó Fejedelemségek Kora).
Minden játékos egy-egy daimjót (földes- és hadurat) játszik. Lehetőség van építkezni (várkastélyt, szentélyt vagy nó színházat), pénz- és rizsadót szedni, a hadsereget fejleszteni, és persze megtámadni a szomszédos, ellenséges daijmjók uralma alatt álló tartományokat.
Egy játék két körből áll; egy kör alatt egy év telik el a játékban. Tavasszal, nyáron és ősszel az akciókártyákat kell kijátszani, télen pedig a rizsadó beszedése és pontszámítás kerül sorra. Amelyik daimjónak a második kör végén a legtöbb pontja van, ő lesz a győztes, vagyis a sógun. [bezár]