Pár játék lecsúszott tavaly is (majd ha a PlayStation küldi az évösszegző e-mailt, akkor kiderülnek a részletek), ide most csak 2023 első játszásainak top 10-es listáját írnám le. Íme:
10. Stray
Ezen a macskás játékon még én magam is meglepődtem, hogy felkerült a 10-es lista utolsó helyére, de tényleg egy különös hangulatú, egyedi alkotás, abszolút imádnivaló főhőssel.
9. Mass Effect 3
A Mass Effect 3 a széria betetőzése volt, sokakkal ellentétben nekem ez a rész tetszett a legjobban (igen, még a vége is bejött).
8. Little Hope
A The Dark Pictures Anthology ezen felvonása a Supermassive Games legjobb játéka az Until Dawn után/mellett, jó kis csavarral a sztoriban.
7. Doom – Eternal
Számomra ez a legzúzósabb, legagresszívabb játék evör. Period.
6. Life is Strange 2
Igen közel került hozzám ez a játék a vándorló, modern nomád hőseivel, akiknek eseménydús, szó szerinti és átvitt értelemben is nagy utat bejáró kalandjai a szabadságot jelképezik számomra.
5. The Medium
Kiváló előétel volt ez a remélhetőleg idén már tényleg érkező Silent Hill 2 Remake-hez, ami szellemiségében és sztorijában is megidézi a kultikus horrorszériát.
4. The Callisto Protocol
Vérbeli túlélőhorror, súlyos atmoszférával, mely több figyelmet és elismerést érdemelne.
3. Returnal
Ez az a játék, ami annyira mély benyomást tett rám, hogy ha nem lett volna olyan baromi nehéz, akkor instant kedvenccé vált volna, de még így is felküzdötte magát a dobogó harmadik helyére.
2. God of War – Ragnarök
Abszolút profi játékmenet, világalkotás, karakterrajzok – nem is igazán tudom megindokolni, hogy miért nem 10 csillag. Mindenesetre kedvenccé vált.
1. Resident Evil 4 (2023)
Életem egyik meghatározó játéka csúcsminőségű újrázást kapott, mely egyszerre repített a dicső múltba és éreztette a modernizáció előnyeit.
Hát, igen, többnyire már megint erőszakban és mélyreható sötétségben teltek videójátékos napjaim :D Néhány kivételtől eltekintve.