Michael Thortonra rájár a rúd, pedig még kezdőnek mondható a kémszakmában. Ennek ellenére képességei adottak mindenfajta gátlástalan munkához. Sajnos túl sokat tudott, éppen ezért a háttérben irányítók jobbnak látják félreállítani. Nagy hatótávolságú ballisztikus rakéták kerülnek rossz kezekbe,… [tovább]
Alpha Protocol (2010)
Képek 1
Tervező
Chris Avellone
Raymond Holmes
Fejlesztő
Obsidian Entertainment
Kiadó
Sega
Író
Chris Avellone
Travis Stout
Matt MacLean
Brian Mitsoda
Grafikus
Aaron Meyers
Zeneszerző
Jason Graves
Rod Abernethy
Programozó
Jay Fong
Dan Spitzley
Platformok
PlayStation 3
Windows
Xbox 360
Kedvencelte 2
Várólistára tette 3
Kívánságlistára tette 1
Kiemelt értékelések
Alpha Protocol (2010) videójáték 70%
Annyira nem volt rossz játék. Nem is emlékszem, hogy találkoztam volna titkos ügynökös akció-RPGvel.
A sztori egész jó, hozza azt a kémes, ügynökös hangulatot, pár fordulattal. Játék közben sok szövetségest és legalább ugyanannyi ellenséget is gyűjthetünk attól függően, hogy alakítjuk a párbeszédeket.
Sajnos azonban eléggé sok gondom volt menet közben, ami miatt többszöri végigjátszásra nem igazán vetemednék.
Az MI buta. Emiatt, bár van lehetőségünk lopakodni a pályákon, de gyorsan kiszúrtak – legalábbis engem –, ezért maradt a sima rambózás. Maga a lövöldözés is eléggé könnyű, érdemes két fegyverre specializálódni és azoknak megvenni az elérhető legjobb változatát.
A két leggyakrabban használt kémes minijáték, a kódtörés és a riasztók kikapcsolása is inkább frusztrált, mint szórakoztatott, ráadásul sok is van belőlük, és ha elsőre nem sikerül gyakran bekapcsolják a riasztót.
Bár azt mondtam, hogy a történet jó, egy játéknál többet nem érzek benne. Persze lehet szórakozni a karakterekhez fűződő viszonyunk kimaxolásával, de nem éreztem, hogy ezek érdemben hatással volnának a végkifejletre, mint ahogy anno a KOTOR-ban.
Azt viszont furcsállom, hogy nem készült hasonló RPG azóta sem. Pedig, ha javították volna a hibáit, simán jöhetett volna még 1-2 ilyen.