Az Unlock! Star Wars egy könnyen tanulható társasjáték, 1 – 6 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 1 óra. A társast, a könnyebb tanulhatósága ellenére, csak 10 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a történetmesélés és az elapsed real time… [tovább]
Az Unlock! Star Wars egy könnyen tanulható társasjáték, 1 – 6 játékos részére, az átlagos játékidő rövidebb, csak 1 óra. A társast, a könnyebb tanulhatósága ellenére, csak 10 éves kortól ajánljuk kipróbálni. Kooperatív jellegű, a játékmenet erősen épít a történetmesélés és az elapsed real time ending mechanizmusokra. – Tarsasjatekok.com
A Szellemlovas leírása:
Az Unlock! egy szabaduló szobák ihlette kooperatív kártyajáték, amely egy egyszerű rendszert használva lehetővé teszi a nyomozást, tárgyak vagy eszközök kombinálását és rejtvények megoldását. Az Unlock!-ot játszva nagyszerű kalandokat élhetsz át, miközben fel sem kell kelned az asztaltól, és nincs másra szükséged, csak a kártyákra és a játékhoz tartozó telefonos app-ra, ami nyomokat szolgáltat, kódokat ellenőrizhet, kijelzi a fennmaradó időt stb. A Star Wars Escape Game az Unlock! rendszerét használva három új kalandra invitálja a játékosokat, űrhajókkal, droidokkal és rengeteg akcióval!
(1) Váratlan késés
Csempészek vagytok a külső gyűrűben, minden nap váratlan helyzetekkel és veszélyekkel szembesülve. Éppen Jabbának a Huttnak szállítotok egy értékes rakományt, amikor egy birodalmi csillagromboló hirtelen feltartóztatja a hajót!
A birodalmiak lefoglalják a hajódat, és mindent elkoboznak a raktérből. Tudod, hogy csak idő kérdése, mielőtt átnézik és felfedezik Jabba rejtett – illegális – áruit. Nincs pazarolni való időd. Ki kell jutnod a celládból, meg kell mentened az astromeched, és vissza kell szerezned a rakományt. Ha ez mind megvan, nincs más hátra, csak vissza kell szerezned a hajód és elmenekülni!
Küldetés: Elmenekülni az asztromech és a rakomány társaságában.
(2) Menekülés a Hoth-ról
Az Echo Bázis – az egyik fontos lázadó erődítmény – egy ideig rejtve maradt a jeges Hoth bolygón. Az ellenséges környezet és a szélsőséges éghajlat kiváló rejtekhelyet és védelmet nyújt a Birodalom elől, de a legjobb mindig ébernek lenni!
Szokás szerint járőrözni indulsz a megbízható tauntaunoddal(a Hoth egyik őshonos élőlénye). Egy eseménytelen reggel után megállsz, hogy egy kis szünetet tarts, hogy pihenjen a tauntaun, miközben gyors jelentést teszel az Echo Bázisnak. A súlyos légköri zavarok miatt azonban nem tudod elérni őket.
Küldetés: Folytasd az őrjáratot, fedezd fel a jégbolygót és lépj kapcsolatba az Echo Bázissal!
(3) Titkos küldetés a Jedhán
Egy császári kém vagy, aki azt a megbízást kapta, hogy szivárogjon be Jedha Szent Városába. Egy felbecsülhetetlen kyber kristályokkal teli ládát szállító birodalmi pilóta Zeta osztályú teherhajója lezuhant valahol a felszínen. A ládát vissza kell szerezned anélkül, hogy az Ellenállás és Saw Gerrera (vagy bármelyik kegyetlen zsoldosa) tudomást szerezne róla. Egy birodalmi informátor vár rád a felszínen, aki további részletekkel tud szolgálni. Mindeközben a Birodalmi Parancsnokság egy csillagrombolót állít a Jedha körüli pályára. Mivel kommunikációs távolságon belül vannak, rendszeres jelentéseket várnak Tőled.
Küldetés: Gyűjtsd be az információkat, tartsd fenn a fedősztorid és szerezd vissza a kyber kristályokat!
(Forrás: tarsasjatekok.com) [bezár]