Mostanában játszom a Zelda játékokat kronologikusan, és gondolom együtt nagyobb élmény!
Nagyon érdekes a játék közti szál és hogyan tartozik ez az egész művészet egybe!
https://gremlin.hu/kihivasok/zelda-kronologikusan-elso-alkalom
Mostanában játszom a Zelda játékokat kronologikusan, és gondolom együtt nagyobb élmény!
Nagyon érdekes a játék közti szál és hogyan tartozik ez az egész művészet egybe!
https://gremlin.hu/kihivasok/zelda-kronologikusan-elso-alkalom
Kapcsolódó játékok: The Legend of Zelda: Ocarina of Time · The Legend of Zelda: Majora's Mask · The Legend of Zelda: Breath of the Wild · The Legend of Zelda · Zelda II: The Adventure of Link · The Legend of Zelda: A Link to the Past · The Legend of Zelda: Link's Awakening · The Legend of Zelda: Oracle of Seasons · The Legend of Zelda: Oracle of Ages · The Legend of Zelda: The Wind Waker · The Legend of Zelda: Four Swords Adventures · The Legend of Zelda: The Minish Cap · The Legend of Zelda: Twilight Princess · The Legend of Zelda: Phantom Hourglass · The Legend of Zelda: Spirit Tracks · The Legend of Zelda: Skyward Sword · The Legend of Zelda: A Link Between Worlds · The Legend of Zelda: Tri Force Heroes · The Legend of Zelda: Four Swords · The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
Úgy tűnik azok, akik csak a Switch konzollal léptek kapcsolatba a Nintendo-val és a The Legend of Zelda szériával, hamarosan egy különleges régi-új darabbal pótolhatják a lemaradásukat. Nintendo Live címmel a konzolgyártó ugyanis rendszeresen rendez olyan eseményeket, amelyeken a vállalat legendás játékainak dallamait hallgathatják meg az egybegyűltek – ezeken pedig általában egy-egy, a programhoz köthető szakember is részt vesz. Így tett Eiji Aonuma, a The Legend of Zelda rendezője is, aki, miután lezajlott a Zeldának szentelt szegmens, fel is lépett a színpadra, hogy egy apróbb beszédet mondjon az egybegyűlteknek. Ez idáig ebben nincs semmi meglepő, de a mondandója végén sokat mondóan megjegyezte: „Tudjuk, hogy mire gondoltok – Skyward Sword Switchre, nem igaz?”. Ezt követően sokat mondóan mosolygott a közönségre, majd meghajolt a tapsviharban.
Miután Aonuma nem arról híres, hogy a levegőbe beszél, így gyanús, hogy a Nintendo tényleg nekidurálta magát a 2011-ben Wii-re és Wii U-ra megjelent felvonás modernizálásának. A Skyward Sword egyik legnagyobb különlegessége kétségtelenül az irányítása volt: azt teljesen a mozgásérzékelés köré építették fel (tehát nem csak utólag rakták bele ezt a metódust, mint a Twilight Princess Wii-s portjába) és nem csak a harcok, de az ügyességi részek és a fejtörők megoldásakor is vadul hadonásznunk kellett a képernyő előtt a siker érdekében. A legnagyobb különlegessége a legnagyobb átka is volt egyben, sok rajongó ugyanis a pokolba kívánta az amúgy döbbenetesen hosszú bevezető résszel megáldott\megvert felvonást, amelyet azért a sajtó is imádott és végül is korrekt anyagi siker is lett – hárommillió példányban értékesítették a két generáción, ehhez szeretne most hozzáadni még párat valószínűleg a konzolgyártó.
Forrás: IGN
Ezt a kalandot is átélném, tényleg spórolni kell egy Switch-re. :)
https://www.youtube.com/watch…
Kapcsolódó játékok: The Legend of Zelda: Skyward Sword