A The Blood of Dawnwalker egy dark fantasy akció-szerepjáték Unreal Engine 5 grafikus motorral meghajtva, amely a CD Projekt RED veteránjai által alapított Rebel Wolves első önálló játéka a Bandai Namco Entertainment kiadói felügyelete alatt. A történet középpontjában az emberek és a… [tovább]
A The Blood of Dawnwalker egy dark fantasy akció-szerepjáték Unreal Engine 5 grafikus motorral meghajtva, amely a CD Projekt RED veteránjai által alapított Rebel Wolves első önálló játéka a Bandai Namco Entertainment kiadói felügyelete alatt. A történet középpontjában az emberek és a vérszívók harca áll, a konfliktus helyszíneként pedig a 14. századi Európa fiktív változata, azon belül is a Kárpátok bércei között fekvő Vale Sangora szolgál. Miután a háborúk és a nyomukban pusztító pestisjárványok megtizedelték a lakosságot, vámpírok egy csoportja Lord Brencis vezetése alatt előbújik rejtekéből, hogy kicsavarja a hatalmat a meggyengült főurak kezéből, és ezáltal elnyerje a régóta áhított szabadságot.
Az ebből kibontakozó konfliktus kellős közepén találja magát az ifjú Coen, kinek pestis sújtotta kishúgát, Lunkát Brencis vámpírrá változtatja. Ez két éve volt, s azóta Coenben szintén ott munkálkodik a vérszívók átka, már nem ember, de még nem is vámpír, hanem úgynevezett Dawnwalker, akinek 30 nap és ugyanennyi éjszaka áll a rendelkezésére, hogy megmentse a családját vagy bosszút álljon hűbérurán és elpusztítson mindenkit, aki az útjába áll. Bármelyik ösvényt is választja, nehéz döntéseket kell hoznia, amelyek súlyos áldozatokat követelnek meg tőle.
Konrad Tomaszkiewicz a játék rendezője és a Rebel Wolves társalapítója elmondta, hogy a The Blood of Dawnwalker egy narratív sandbox. Ez az elnevezés azt takarja, hogy miközben több különböző megközelítést is alkalmazhatunk a célunk elérése érdekében, a fő- és mellékküldetések között nem húzódik éles határ, csakis a rajtunk múlik, hogyan gazdálkodunk a rendelkezésünkre álló idővel. Érdemes rá véges erőforrásként tekinteni, mivel minden egyes küldetéssel kevesebb lesz belőle, és ebből fakadóan képtelenség az összes történetszálat felgöngyölíteni, mielőtt véget érne. Így több olyan végigjátszást is összehozhatunk, amelyek teljesen eltérnek majd egymástól, olyan küldetésekre, karakterek időt szánva, akikkel korábban még csak nem is találkoztunk. Coen különleges állapotáról sem feledkezhetünk meg, ami azt eredményezi, hogy más képességeket szerezhetnek meg a játékosok nappal, és megint más képességeket éjjel, de a napszak még az egyes történetszálak kimenetelére is hatással lesz.
(Forrás: gsplus.hu) [bezár]