Összes idézet
Irányítsd az ókori világ hét nagy városának egyikét! Termeld ki a földed nyújtotta természetes erőforrásokat, vegyél részt a fejlődés véget nem érő folyamatában, fejleszd kereskedelmi kapcsolataidat és állítsd fel hadseregedet!
Hagyj nyomot a civilizáció történelmében olyan építészeti csodák révén, amelyek meghaladják az eljövendő korokat!
7 csoda (2010) társasjáték 89%
1803. április 30-án az Amerikai Egyesült Államok 15 millió dollárért megvásárolta Napóleontól Luisiana tartományt. Thomas Jefferson Meriwether Lewis-t és William Clarkot küldte e hatalmas, ismeretlen terület megismerésére. A Lewis & Clark expedició (1804-1806) volt az első, amelyik behatolt az USA mai nyugati területeive.
ÁTTEKINTÉS
Menjünk vissza 1803-ba és képzeljük el, hogy Jefferson elnök nem egy, hanem több expedíciót indít a Nyugat felfedezésére, és ti mind egy ilyen expedíciót irányítotok. A célotok az, hogy a kontinenst átszelve minél előbb elérjétek a Csendes- óceánt; tudjátok jól, hogy a történelem csak az első nevét fogja feljegyezni. A Lewis & Clark egyfajta versenyjáték, kéz- és erőforrás-menedzseléssel. Minél jobban bántok a rendelkezésetekre álló erőforrásokkal, minél ügyesebben vezetitek expedíciótokat, annál jobban boldogultok a messzi Nyugaton!
Lewis & Clark: The Expedition (2013) társasjáték 83%
A Scythe egy társasjáték, mely egy 1920-as évekbeli alternatív világban játszódik. Ez a gazdálkodás és háború, a megtört szívek és rozsdás fogaskerekek, az innováció és hősiesség kora.
HÁTTÉRTÖRTÉNET
Az I. Világháború sötét fellegei még mindig árnyékot vetnek az 1920-as évek hóval borított Európájára. A kapitalista városállam, melyet egyszerűen csak úgy neveznek, hogy „A Gyár", és amely üzemanyaggal látta el a robosztus harci mecheket, bezárta kapuit, és ez felkeltette számos közeli ország figyelmét.
A kicsiny, ám módfelett áhított földdarabra öt frakció vetette ki hálóját. Vajon kié lesz a dicsőség, a vagyon, és vajon melyik lesz Kelet-Európa vezető birodalma?
Scythe (2016) társasjáték 90%
ELŐTÖRTÉNET
Az emberiség megkezdte a Naprendszer meghódítását. A Marson mindeddig csak néhány kisebb kolónia épült. Ezek védelmet biztosítanak a bolygó zord körülményeivel, a farkasordító hideggel, a roppant szárazsággal és a légkör szinte teljes hiányával szemben.
Annak érdekében, hogy a Földről minél többen költözhessenek a Marsra, egészen addig kell „terraformálni" a bolygó környezetét, amíg el nem érjük, hogy az emberek drága védelmi felszerelések nélkül is biztonságban élhessenek a felszínén, és ne kelljen attól rettegniük, hogy akár a legapróbb baleset is az életükbe kerülhet. Ezért döntött úgy a Világkormány, hogy támogat minden olyan vállalkozást és szervezetet, amely közreműködik ebben az óriási kihívásban.
A bőkezű támogatás hatalmas cégbirodalmakat vonzott ebbe a gazdasági versenybe, ahol a kérdés, hogy melyik vállalat lesz a legbefolyásosabb hatalom a terraformálásban. A vörös bolygó megszelídítése hatalmas lehetőség, csak győzd megragadni!
A Mars Terraformálása (2016) társasjáték 94%
Terraformációs nyilatkozat:
„A Világkormány 2174. évi létrejötte óta küzd a világegyetem egységéért és békéjéért. Küldetésünk, hogy az emberiség közös eszközeként egy szebb jövőt építsünk.
A Föld túlnépesedett, erőforrásaink pedig egyre szűkösebbek. Döntenünk kell: vagy az űr meghódításával teremtünk új otthont, vagy meghátrálunk, és ezzel beköszönt az emberiség alkonya. Élhetővé kell tehát tennünk a Marsot.
A Mars terraformálása hatalmas próbatétel: teljesítéséhez az egész emberiség együttes összefogására szükség van. A Világkormány ezennel megalapítja a Terraformációs Bizottságot, amelynek finanszírozására általános adót vezet be. A Bizottság minden, a terraformációs folyamatban részt vevő vállalatot busásan megjutalmaz. Hisszük, hogy intézkedéseinknek köszönhetően utódaink élhető bolygót kapnak örökül. Köszönöm a figyelmüket!”
Levi Uken, a Világkormány szóvivője, 2315. január 16.
A Mars Terraformálása (2016) társasjáték 94%
– How foolish it is to study without knowing the meaning of studying.
Umineko When They Cry – Question Arcs (2016) videójáték 100%
– Will the day come, when Ange will play with us once again?
– Or it might be forgotten and never come. In the human world we call that growing up and drifting away. Still… If Ange just remembers, we will always be by her side. And until then… we will be waiting.
Umineko When They Cry – Question Arcs (2016) videójáték 100%
Now that I'm a lot older and just a bit wiser, I see that family is our greatest weakness, but also our greatest strenght. It gets us out of bed in the morning, it lets us chase our dreams, even if they're moving too fast to catch, and it keeps us from falling over when we're too tired to take another step. Remember that money, jobs, even best pals, come and go. But family, family is forever.