Vannak olyan klasszikusok, melyek előtt szinte naponta róják le tiszteletüket különféle fejlesztőcsapatok, és vannak olyan legendás játékok, amelyek nem kapják meg e tiszteletet. A Raven által fejlesztett, a Doom motorját és játékmenetét egy sötét fantasy világba átrángató Heretic és Hexen is… [tovább]
Vannak olyan klasszikusok, melyek előtt szinte naponta róják le tiszteletüket különféle fejlesztőcsapatok, és vannak olyan legendás játékok, amelyek nem kapják meg e tiszteletet. A Raven által fejlesztett, a Doom motorját és játékmenetét egy sötét fantasy világba átrángató Heretic és Hexen is ilyenek voltak. Eddig. Eddig, merthogy az alig pár főt számláló fejlesztőcsapat, a Milkstone Studios tető alá hozott valami hasonlót.
Történet jószerivel nincs, a stílus korai szellemiségét felidéző FPS-sel van dolgunk, ahol az ilyesmi nem volt divat. A Ziggurat nem sétagalopp, e téren is a régi idők nehézségi faktora köszön vissza végtelennek tűnő útvesztőkkel és a tonnaszámra özönlő pokolfajzatokkal. A feladatunk „mindössze” annyi, hogy egy élettel végigmenjünk az ősi templom öt, embert próbáló szintjén, melyek végén mindig egy megtermett főellenség legyőzése a továbbjutás záloga. Siker esetén ez akár négy-öt óra alatt is sikerülhet, no de a sikert nem adják könnyen.
[…]
Az öt egyre nehezedő szinten pontosan ugyanaz a feladatunk: megtalálni a portál kulcsát, amivel megidézhetjük a főellenséget, majd őt sziklába kell döngölnünk. Ez alatt persze sok meglepetésben lesz részünk, hiszen a többi teremben általában vagy egy nagyobb csata vár (ilyenkor természetesen lezárulnak az ajtók, amíg nem végeztünk mindenkivel), vagy csapdákkal teli ügyességi feladatok. Ha szerencsénk van, belefuthatunk titkos szobákba, ahol valami extra fejlődésre van lehetőség, vagy áldozati oltárokat is lelhetünk, amelyeknél szintén új erőkre tehetünk szert.
(forrás: IGN) [bezár]