Újra a Marson
Aki valaha is szánt legalább néhány percet a Mars: War Logsra, azt ezúttal sem érik nagy meglepetések. A The Technomancer ugyanis ugyanabban az univerzumban játszódik, emiatt a víz központi szerepe, a nap káros sugarai, illetve az azoknak hála létrejött mutánsok jelenléte,… [tovább]
Újra a Marson
Aki valaha is szánt legalább néhány percet a Mars: War Logsra, azt ezúttal sem érik nagy meglepetések. A The Technomancer ugyanis ugyanabban az univerzumban játszódik, emiatt a víz központi szerepe, a nap káros sugarai, illetve az azoknak hála létrejött mutánsok jelenléte, továbbá az erősen militáns dominancia egyaránt ismerős elem lehet. Nos, ebben a nem éppen az egyenjogúság érzetére kiélezett rendszerben kerülünk képbe a különleges képességekkel bíró Technomacer, Zachariah bőrébe bújva, aki először még csak parancsokat teljesít, majd egyre jobban a saját lábára áll a hatalmi harcokat vívó vezetők és frakciók árnyékában. Mert az, hogy a rendszer rossz, már az első órákban egyértelművé válik, elvégre a nyitányban is ott az a sokatmondó jelenet, mikor a szebb jövőt ígérő propagandafestmény előtt vernek össze egy embert.
Persze hősünket ezek az apróságok nem akasztják meg, így fizimiskája kialakítását követően mehetünk is dolgunkra, avagy mesterünk oltalmában az első felfedezésekre és harcokra a korrekt tréning után. Leverjük ellenfeleinket, kicsit kutakodunk, végül pedig szörnyűséges óriásrovarokkal hadakozunk, ami mind-mind felvezetés a több tíz órás kalandhoz. Azonban idővel, ahogyan azt az első szakasz után már sejteni lehet, lesz árulás, menekülés, hatalmi marakodás, mindenféle érdek, ami a saját oldalára próbálja állítani hősünket.
Merthogy hatalmas meglepetésekkel ugyan nem bír a 20-30 órára simán kihúzható kampány, de emellett is egészen izgalmas ahhoz, hogy egy percig ne unatkozzunk a fejlesztés-loot-felfedezés-harc-párbeszéd ötösre épülő játékmenet során.
pc guru [bezár]