Genshin Impact (2020)
Videók

Kapcsolódó zónák
Most játszik vele 63
Kedvencelte 34
Várólistára tette 6
Kiemelt értékelések
Genshin Impact (2020) videójáték 89%
Teljes árú játékként – gacha nélkül – egész jó lenne, de így benne van minden, ami miatt utálni lehet a videójátékokat marketingeseket.
Genshin Impact (2020) videójáték 89%
Kezdjük a legfontosabbal: ez egy gacha spoiler játék, erről senkinek ne legyen semmilyen tévképzete. Az „aggyá pénzt” leginkább abban merül ki, hogy hogy bizonyos karakterek csak „wish” ellenében kerülHETnek a játékoshoz, ezen felül vannak olyanok is, akik időkorlátosak, hogy BIZTOS bele akarjon nyúlni az ember jó mélyen a zsebébe. Másrészt: ez nem az olcsóbbik féle gacha játék, szóval óvatosan a pénztárca nyitogatással.
Ezt letudva, ha az ember nem akarja a waifu háremet feltétlenül kiépíteni, ez akkor is egy remek játék, meglepően tartalmas!
A teljesség igénye nélkül:
A hack-and-slash harcstílus remekül muzsikál.
A változatos ellenfelek gondoskodnak arról, hogy az ember megtalálja a számítását.
A karakterek sokszínűek, a támadásaik változatosak, nincs két igazán egyforma.
Nagyon jól lehet benne haladni, nem sok minden van időhöz vagy regenerálódó erőforráshoz kötve, a farmolás is lényegében az ember vérmérsékletétől függ.
Boss harcok zseniálisak, nem abból állnak, hogy gyakjuk a dögöt, itt ügyességi harcok vannak.
Többféle dungeon-rendszer működik, a változatosságra nincs panasz.
Nagy hangsúly van a felfedezésen, és a térkép tele van titkokkal.
Sokféle ügyességi rejtvény van elszórva a játék világában, ezzel erősen színesíti a játékmenetet.
A főbb küldetésekben animált átvezetők.
Rohadtul szép.
Meglepő módon a gacha mechanizmus nem agresszív, legalább is messze nem olyan agresszív, mint mondjuk egy Candy Crush, vagy egy random Ubisoft játék. Reklámok sincsenek benne, ami egyrészről persze, hogy nincsenek, másrészről viszont, mivel ingyenes, ez messze nem lenne olyan egyértelmű más esetben.
Most egy kis személyes:
Ez egy kínai játék, így mindig jót röhögök a nevén, ami viszont japánul van. Félreértés ne essék, ez kínaiul is „原神”, csak éppen „yuán shén” (spoiler), és nem „genshin”. Amiért hálás vagyok, az az, hogy a játék hangját IS be lehet benne állítani, így nekem japánul beszél, mert ehhez a kinézethez (és címhez…….) csak azt bírom el. Az persze jó kérdés, hogy ez (és a beálltások általában) miért nem érhetők el a főmenüből, de hagyjuk.
És akkor itt el is értünk ahhoz, amit nem igazán értek, az pedig az, hogy a nevekkel elég… nagyvonalúan bánnak. A japánok is, mint kiderült, de azért az angol szöveget sem kell félteni. Mindenesetre ne ebből akarjon az ember idegen nyelvet tanulni. Ez is kábé úgy megy nálam, mint a Tales of the Abyss, előbb a karakter elmondja a mondandóját japánul, majd elolvasom angolul, mert a kettő együtt összezavar. „Hát ja, végülis ezt jelenti…”
Egyéb: jelenleg 26 karakter van a játéban, ebből a 26 karakterből 9 loli és 6 shota (valamint 3 egészen kiskorú), és minél idősebb vagyok, ez számomra annál ijesztőbb. (Természetesen a bishik miatt nem panaszkodok. Max az, hogy összesen vannak négyen…)
Genshin Impact (2020) videójáték 89%
@Sárkánybaby értékelésével teljesen egyet értek amit a játékról mondott, de azért annyival kiegészíteném hogy aki japán szinkronnal játssza és még nem figyelt fel rá eléggé olyan szinkronhangokat kértek fel akiket mindenki ismerhet az animék világából pl. a Naruto, Nanatsu no taizai, Kimetsu no yaiba, Boku no hero academy.
Ezekre példa
Barbara – Nezuko (Kimetsu no yaiba)
Xiao – Inosuke (Kimetsu no yaiba)
Klee – Hawk (Nanatsu no taizai)
Kaeya – Kiba (Naruto)
Qiqi – Tenten (Naruto)
Razor – Shigaraki Tomura (Boku no hero academy)