Genshin Impact (2020)

videójáték 32
原神 (Genshin) · 原神 (Yuánshén)

A Genshin Impact Teyvat fantáziavilágában játszódik, amely hét különböző nemzetnek ad otthont. Ezek mindegyike más elemhez kötődik, és más isten uralja őket. A történet az Utazót (Traveler) követi, aki számtalan világot bejárt ikertestvérével, mielőtt Teyvatban útjaik elváltak egymástól. Az… [tovább]

Videók

japán · angol
SzereplőSzinkronhang
JeanSaito Chiwa
AmberIwami Manaka
LisaTanaka Rie
KaeyaToriumi Kohsuke
BarbaraKito Akari
DilucOno Kenshou
RazorUchiyama Kouki
VentiMurase Ayumu
BennettOusaka Ryouta
NoelleTakao Kanon
FishlUchida Maaya
SucroseFujita Akane
MonaKohara Konomi
DionaIzawa Shiori
AlbedoNojima Kenji
RosariaKakuma Ai
KleeKuno Misaki
YanfeiHanamori Yumiri
ChongyunSaito Soma
Kamisato AyatoIshida Akira
XiaoMatsuoka Yoshitsugu
ZhongliMaeno Tomoaki
Hirdetés

Kapcsolódó zónák

Honkai Multiverse

4 tag · 5 karc · Utolsó karc: 2024. április 10., 11:51


Most játszik vele 65

Kedvencelte 36

Várólistára tette 6


Kiemelt értékelések

Sárkánybaby 
Genshin Impact (2020)

Genshin Impact (2020) videójáték

Kezdjük a legfontosabbal: ez egy gacha spoiler játék, erről senkinek ne legyen semmilyen tévképzete. Az „aggyá pénzt” leginkább abban merül ki, hogy hogy bizonyos karakterek csak „wish” ellenében kerülHETnek a játékoshoz, ezen felül vannak olyanok is, akik időkorlátosak, hogy BIZTOS bele akarjon nyúlni az ember jó mélyen a zsebébe. Másrészt: ez nem az olcsóbbik féle gacha játék, szóval óvatosan a pénztárca nyitogatással.

Ezt letudva, ha az ember nem akarja a waifu háremet feltétlenül kiépíteni, ez akkor is egy remek játék, meglepően tartalmas!
A teljesség igénye nélkül:
A hack-and-slash harcstílus remekül muzsikál.
A változatos ellenfelek gondoskodnak arról, hogy az ember megtalálja a számítását.
A karakterek sokszínűek, a támadásaik változatosak, nincs két igazán egyforma.
Nagyon jól lehet benne haladni, nem sok minden van időhöz vagy regenerálódó erőforráshoz kötve, a farmolás is lényegében az ember vérmérsékletétől függ.
Boss harcok zseniálisak, nem abból állnak, hogy gyakjuk a dögöt, itt ügyességi harcok vannak.
Többféle dungeon-rendszer működik, a változatosságra nincs panasz.
Nagy hangsúly van a felfedezésen, és a térkép tele van titkokkal.
Sokféle ügyességi rejtvény van elszórva a játék világában, ezzel erősen színesíti a játékmenetet.
A főbb küldetésekben animált átvezetők.
Rohadtul szép.
Meglepő módon a gacha mechanizmus nem agresszív, legalább is messze nem olyan agresszív, mint mondjuk egy Candy Crush, vagy egy random Ubisoft játék. Reklámok sincsenek benne, ami egyrészről persze, hogy nincsenek, másrészről viszont, mivel ingyenes, ez messze nem lenne olyan egyértelmű más esetben.

Most egy kis személyes:
Ez egy kínai játék, így mindig jót röhögök a nevén, ami viszont japánul van. Félreértés ne essék, ez kínaiul is „原神”, csak éppen „yuán shén” (spoiler), és nem „genshin”. Amiért hálás vagyok, az az, hogy a játék hangját IS be lehet benne állítani, így nekem japánul beszél, mert ehhez a kinézethez (és címhez…….) csak azt bírom el. Az persze jó kérdés, hogy ez (és a beálltások általában) miért nem érhetők el a főmenüből, de hagyjuk.
És akkor itt el is értünk ahhoz, amit nem igazán értek, az pedig az, hogy a nevekkel elég… nagyvonalúan bánnak. A japánok is, mint kiderült, de azért az angol szöveget sem kell félteni. Mindenesetre ne ebből akarjon az ember idegen nyelvet tanulni. Ez is kábé úgy megy nálam, mint a Tales of the Abyss, előbb a karakter elmondja a mondandóját japánul, majd elolvasom angolul, mert a kettő együtt összezavar. „Hát ja, végülis ezt jelenti…”
Egyéb: jelenleg 26 karakter van a játéban, ebből a 26 karakterből 9 loli és 6 shota (valamint 3 egészen kiskorú), és minél idősebb vagyok, ez számomra annál ijesztőbb. (Természetesen a bishik miatt nem panaszkodok. Max az, hogy összesen vannak négyen…)

majoros 
Genshin Impact (2020)

Genshin Impact (2020) videójáték

Teljes árú játékként – gacha nélkül – egész jó lenne, de így benne van minden, ami miatt utálni lehet a videójátékokat marketingeseket.

Valentine_Wiggin 
Genshin Impact (2020)

Genshin Impact (2020) videójáték

Még messze vagyok attól, hogy akár a fő történet végére érjek, de így pár hónap játék után ki merem jelenteni – nagyon jó ötlet volt elkezdeni Genshinezni. Voltak ellenérzéseim, sőt, én voltam az az ember, aki szinte büszke volt rá, hogy nem szívja be a hype, de el kell ismerni – kevés MMORPG van, ami ennyire igényes, és ennyire szerethető.
Ennek az első oka, amit eddig szinte csak kínai játékoknál láttam ennyire jól megvalósítva – szinte single player. Persze, van benne co-op funkció, persze, vannak olyan eventek, ahol együtt játszhatsz másokkal, persze, bejelölhetsz barátokat, de a világodban egyedül vagy, a történetet egyedül viszed, a karakterekkel a többiektől függetlenül ismerkedsz. MMO, de nem agresszíven az, még mindig megtapasztalhatod a történetet, és nem kell a közös játékba fektetned minden energiádat.
A másik, hogy egyszerűen jó a worldbuilding, jók a karakterek, izgalmas, komplex a történet és a lore. A Genshinben semmi olyan nincs, amit nem láttunk már máshol – az elemekre épülő harcmodor eleve egy kedvelt mágiarendszer a keleti fantasy-kban, a hét ország, ami szintén ezek köré az elemek köré csoportosul, a gyarló istenekkel teli panteon, az elpusztult ősi civilizációk egyike sem kimondottan eredeti ötlet, de annyira hangulatosan, annyira működőképesen mixelik őket, hogy mégis élmény bejárni Teyvatot, és kideríteni a titkait. El tudják rejteni a lore elemeit könyvekben, napi küldetésekben, egy-egy mellékszereplő fél mondatában, és nagyon hosszan lehet szórakozni azzal, hogy összeillesztgesd a történet darabjait. A világgal együtt pedig a karakterek is fokozatosan bomlanak ki, a story questek, a háttértörténetek mind hozzáadnak valamit az élményhez.
Tetszik benne a szimbolika, mert sokszor nagyon ügyesen építik fel. Egyelőre csak a Liyue és Monstadt arc-okon vagyok túl, de már ott is látszik, hogy sok érdekes gondolat van az elemek és az isteneik mögött is. Kifejezetten jó volt látni, hogy Venti és Zhongli is olyan konfliktusba került, ami az elemi archetípuson való túllépést igényelte. (spoiler)
Az egyetlen, ami továbbra sem nyert meg maximálisan, az a grafika. Igen, az animés stílus jellegzetes, és egyébként nem áll rosszul a történetnek, hogy van egy kis aranyos faktora. Viszont nekem mindig preferált volt a realistább, komorabb grafika – nem véletlenül imádom ennyire Dragon Age, vagy újabban a Gujian játékokat. A Genshin nekem sokszor túl aranyos, túl animés, túlságosan is elveszi a kemény pillanatok élét, hogy mindenki kicsit babaarcú. Ha olyasmi stílusa lenne, mint a Gujiannak, ha a rémisztő pillanatok tényleg teljesen átvennék a rémisztő atmoszférát, nekem sokkal jobban átmenne – cuki elemek és humor ide vagy oda.
Meg kell még említenem a szinkronhangokat – én angolul játszom, és abszolút meg vagyok elégedve a voice casttal. Rengeteg kedvencem hangját hallottam, Keith Silverstein és Ray Chase itt is nagyot alakítanak, de még az ismeretlen hangok között is volt, akire felkaptam a fejem. Egyedül Paimon az, aki rendkívüli mértékig idegesít, de nála valószínűleg ez szándékos is.
A játék egyébként nagyrészt free to play, reklámok nélkül – a gacha mechanika az egyetlen, ami elérheti, hogy az ember a zsebébe nyúljon, de ha rendesen csinálgatja a feladatokat, eventeket, meg lehet lenni nélküle.
Összességében, merem ajánlani – nem mondom, hogy az őrült hype teljesen jogos körülötte, mert őszintén szólva, szerintem ekkora hype semmi körül nem lehet jogos, és majdnem mindig a fandom toxikussá válását eredményezi, ami tudtommal itt is megtörtént. De remek játék, remek történettel, izgalmas világgal, amiben hosszan el lehet veszni, és fantasy rajongóknak remek kikapcsolódást nyújthat a nehezebb napok után.

M_Martin 
Genshin Impact (2020)

Genshin Impact (2020) videójáték

@Sárkánybaby értékelésével teljesen egyet értek amit a játékról mondott, de azért annyival kiegészíteném hogy aki japán szinkronnal játssza és még nem figyelt fel rá eléggé olyan szinkronhangokat kértek fel akiket mindenki ismerhet az animék világából pl. a Naruto, Nanatsu no taizai, Kimetsu no yaiba, Boku no hero academy.

Ezekre példa
Barbara – Nezuko (Kimetsu no yaiba)
Xiao – Inosuke (Kimetsu no yaiba)
Klee – Hawk (Nanatsu no taizai)
Kaeya – Kiba (Naruto)
Qiqi – Tenten (Naruto)
Razor – Shigaraki Tomura (Boku no hero academy)

1 hozzászólás

Népszerű idézetek

Valentine_Wiggin 

Paimon: Ying'er said that one [perfume] is what older ladies like. Does this mean Rex Lapis is an older lady?
Zhongli: Hm. Perhaps, perhaps.

Genshin Impact (2020) videójáték

Valentine_Wiggin 

Barbatos (in a story): What you lacked was not the wind, but courage.

Genshin Impact (2020) videójáték

Valentine_Wiggin 

Zhongli: As you know, I've dwelt upon this world for more than six thousand years. It is now 3700 years ago, that I founded Liyue together with the adepti. Even boulders that can withstand whirlpools will erode with the passing of time. I kept convincing myself that cracks had not begun to form and the end of my time had not yet come. Until one drizzly day, as I was strolling along the harbor, I heard a merchant tell one of his workers, „You've finished your duties, go ahead and call it a day”. I stood motionless among the crowds, asking myself, „Have I already finished my duties?”

Genshin Impact (2020) videójáték


Ha tetszett, játssz ezzel is


1

GuJian 3 (2018) videójáték

1 szavazat · Összehasonlítás

Hasonló játékok címkék alapján