Szabadulós-szoba játék otthonra! Kooperatív csapatjáték. A játékosoknak együtt kell megfejteniük a feladványokat azért, hogy kiszabaduljanak a fáraó sírkamrájából. A kártyákon állnak a feladványok, egy könyv és egy forgótárcsa segít a megfejtésükben. Minden dolog kinyitásakor újabb és újabb… [tovább]
Várólistára tette 3
Kívánságlistára tette 1
Kiemelt értékelések
Exit 3. – A fáraó sírkamrája (2016) társasjáték 80%
Első Exit élményem, de biztosan nem az utolsó! Folyton jöttek a rácsodálkozások, hogy most komolyan még AZT IS használni kell? Nagyon kreatív a játék, az ember folyton meglepődik. Sokkal izgalmasabb, mint hasonszőrű társai, amikben sima kártyákkal haladunk csak előre vagy egy applikáció vezérel minket. A legjobb a szabadulószobás játékok közül.
A fáraós hátránya, hogy egy ponton kellett hozzá német nyelvtudás. MInimális, meg mondhatni alapszó, de nekem totál németlennek így is esélytelen vállalkozás lett volna, ha nincs velem két németes. Lehet, hogy ez ciki, de annyira távol áll tőlem a német, hogy ez kifogott volna rajtam. Csalódás is volt számomra ez a játék részéről, bár tudom, hogy nehéz lett volna a Piantiknak ezt átültetni magyarba, de legalább valami kis segédlet lett volna hozzá…
Exit 3. – A fáraó sírkamrája (2016) társasjáték 80%
Nehezen kezdtük el a játékot, mert ez tipikusan olyan, amikor rá kell érezni, hogy mit vár el tőled a játék, és akkor fog igazán menni. Mivel első EXIT volt, ezért az elején nagyon vergődtünk, és sok idő ment el azzal, hogy ültünk, és ötletünk se volt mi lesz, de amikor kicsit megérti az ember a játék logikáját, akkor már sokkal jobb érzés játszani vele, és nagyjából a játék felét már illám sebességgel raktuk össze.
A téma érdekes volt, engem nagyon behúzott, de igazából látszott, hogy nem egy tudóscsapat alkotta meg „egyiptomosra” hanem csak népszerű a téma, és emiatt húzták pont ezt rá. Néha érdekes megjegyzései voltak páromnak, hogy a valóssággal mi nem stimmelt. (mert természetesen az egyiptomi téma az ő szakterülete, ezért pont ezt vette meg elsőnek)
A grafika jó volt, kellemes olyan szempontból, hogy átérezhetővé teszi a történetet, behúz egy világba. Ellenben a komponensek minősége nem mindenhol volt a legjobb. Nekem például nem tetszett, hogy a füzet ennyire igénytelen, hiszen így nem volt olyan kellemes forgatni sem. Nekünk a tárcsával se volt gond, de alapvetően abban is látok sérüléspotenciált (ahogyan a kis csíkokkal is).
Annak örültem, hogy mi alkatrészrongálás nélkül megoldottuk a feladványokat (ennél a résznél szerintem nem olyan nehéz ezt megoldani), illetve hogy tényleg minden alaktrészre aktívan szükségünk volt spoiler
Nekünk nagyon hosszú, több órás játék volt, de alapvetően segítség nélkül megtudtuk oldani a feladványokat. Izgalmas megoldások voltak benne, és szívesen játszanék más EXIT-ekkel is, amiknek a témájába én jobban bele tudok merülni.