A rendkívül sikeres Dark Souls folytatása megérkezett a Form Software műhelyéből. Az új rész jó néhány jelentős újítást tartalmaz az új történet mellett. Ami azonban változatlan maradt, az a különleges játékstílus, a jellemző stílusjegyek, a kihívások és az intenzív emocionális jutalmak. A Dark… [tovább]
Tervező
Tomohiro Shibuya
Yui Tanimura
Fejlesztő
FromSoftware
Most játszik vele 2
Kedvencelte 6
Várólistára tette 6
Kívánságlistára tette 4
Kiemelt értékelések
Dark Souls II (2014) videójáték 88%
Nekem a 2. rész is nagyon tetszett, bár úgy hallottam, a rajongók ezt szeretik a legkevésbé.
Változatos és gonoszabbnál gonoszabb pályarészek itt is megvoltak, de Majula nyugodsága végig elkísért.
A szabadság itt is adott volt, hogy melyik irányba induljunk, de az ajánlott útvonal tényleg ajánlott. :)
Harvest Valley mérgező gázaitól minél hamarabb próbáltam szabadulni.
A Gutter és Black Gulch helyek hangulatra a Dark Souls 1-ben lévő félelmetes Blighttown-ra hasonlított, innen is mihamarabb próbáltam kiszabadulni.
Drangleic Castle hatalmassága akár a játék végéhez is illett volna, de innen még több helyre kellett utazni.
Amikor eljutottam a Shrine of Amana gyönyörű vizes világába, a hatalmas vízesésekkel meg szebbnél szebb növényekkel, hamar elkezdtem itt is sietni, mert itt voltak a legbosszantóbb ellenfelek, akik távolról varázsolgattak. Illetve ha nem vigyáztam, hamar a vízbe csobbanva leltem halálomat.
És amikor eljutottam a hatalmas sárkányok birodalmába, csak tátottam a számat, ahogy röpködtek feledtem, és én is kapaszkodtam a székbe, nehogy lezuhanjak.
Memories of the Ancients részeket csak szimplán szerettem.
Nehéznek nem éreztem, nem volt elakadós, szépen grindelni kell, de nem mértéktelenül; ahol lehet, mindent átnézni titkos ládák után, és haladni előre.
Boss-ok közül a legelakadósabbnak az opcionális öreg, beteges, sánta kirányt, Vendrick-et éreztem, aki alig bírt menni is a hatalmas kardjával, de ha egyszer suhintott, akkor majdnem a földön maradtam teljesen..
Várom a 3. részt.
Népszerű idézetek
Aldia, Scholar of the First Sin:
There is no path.
Beyond the scope of light, beyond the reach of Dark…
…what could possibly await us?
And yet, we seek it, insatiably…
Such is our fate.
Dark Souls II (2014) videójáték 88%
Aldia, Scholar of the First Sin:
I lost everything, but remained here, patiently.
The throne will certainly receive you.
But the question remains…
What do you want, truly?
Light? Dark? Or something else entirely…