Szereted a fedezékrendszerrel megbolondított TPS-eket? Nem veted meg a science-fiction műfajt? Nincs ellenedre, ha több ezer robotot kell egyhuzamban halomra lőnöd? Ha legalább kétszer igennel válaszoltál, akkor a Binary Domaint imádni fogod.
A sztori 2080-ba repíti a játékost, egy olyan… [tovább]
Binary Domain (2012)
Képek 3

Tervező
Hiroyuki Sakamoto
Fejlesztő
Ryu Ga Gotoku Studio
Devil's Details
Kiadó
Sega
Író
Tsuyoshi Furuta
Antony Johnston
Grafikus
Nobuaki Mitake
Zeneszerző
Mitsuharu Fukuyama
Grandfunk
Spacewalker
SoundDrive
Programozó
Tatsuya Kaku
Takashi Atsu
Platformok
PlayStation 3
Windows
Xbox 360
Kedvencelte 1
Kiemelt értékelések
Binary Domain (2012) videójáték 93%
Most, hogy már elsőre végigjátszottam, azt kell mondanom VÁO!
Nem tudtam, mire számítsak a B.D.-től, de alaposan meglepett. Az egész Hollow Children történetszál szerintem a játék legjob pontja.
Amúgy is bírom a robotos cuccokat, itt pedig megkaptam a maximális dózist. Szinte végig robotokkal harcolhatunk, megspékelve hatalmas boss harcokkal. Kicsit unalmasnak is tűnhet a sok robot, de a játék gondoskodik róla, hogy végig izgalmas, változatos maradjon.
A történet tartogat pár jó fordulatot, amikre ugyan számítottam, de mégsem az én sejtéseim igazolódtak be.
A karakterek nem voltak rosszak, de jók se, úgy elmentek. Párat feleslegesnek éreztem, a történet szempontjából nem volt rájuk szükség.
Ami viszont bosszantott az a konzolos, kicsit darabos irányítás mellé betett ügyességi részek. Ezeket csak szerencsével sikerült túlélnem és eléggé megizzasztottak.
Illetve néhol túl nehéz a játék. Persze van akinek ez is könnyű, de egy-egy résznél úgy éreztem, hogy szivatnak.
Néha a gombkiosztás is zavaró volt, nem volt egyértelmű, mivel mit lehet csinálni, vagy a megadott gomb nem az volt.
Binary Domain (2012) videójáték 93%
Másodszorra is sikerült lenyűgöznie. Évekkel ezelőtt is nagyon tetszett, de akkor a nyelvi hiányosságaim miatt a történet nem minden aspektusát sikerült teljesen megértenem. Most az azóta elkészült magyarítással játszottam végig. Igazából egy átlagon felüli történetet kaptam, egy átlagosnál valamelyest jobb fedezékrendszeres külsőnézetes akciójátékkal összecsomagolva. A látvány még ma is tűrhető. Nekem nagyon tetszett az, ahogy a robotok szétestek a bekapott golyóktól. Ugyan nem volt valami hosszú kaland, de végig 100%-on pörgött az akció.
Az elején az irányítással volt némi problémám. Kicsit fapadosnak tűnt (a fegyver fejlesztések ezen sokat enyhítettek), ráadásul bár kontrollerel játszottam, a játék végig a billentyűzet kiosztást jelenítette meg a képernyőn, ami nem kicsit volt kellemetlen. Én a hangvezérlést is kikapcsoltam, amint rájöttem, hogy van erre lehetőség, mert szerintem körülbelül semmit sem adott hozzá az élményhez. Nem volt ez rossz ötlet elméleti szinten, de a megvalósítása körülményes lett.
Összességében a kezdeti döcögés után szerencsére pontosan azt kaptam, amit régen. Jó volt nosztalgiázni és Faye Lee karaktere nálam még mindig fenn van a legjobb/legdögösebb női karakterek listáján.