Saját fejlesztések zóna

letsplayscrabble 
Saját fejlesztések

Sziasztok! Talán van akinek ez a kategória (is) hiányzik, így megosztom Szóösvény nevezetű, scrabble ihlette, felfedező-pontgyűjtő-szókirakó játékomat.

Itt próbálható ki: https://betutboy.github.io/szoosveny/szoosveny.html

Minden véleménynek örülnék. Jó játékot! (Nem kimondottan mobilra készült, de Androidon talán játszható.)

Nightmare 
Saját fejlesztések

Részt vettem az ötödik Themed Horror Game Jamen. Egy hónap alatt kellett egy játékot készíeni a „Lost in the Wonderland” témával.

Ez az első horror és az első point & click játékom, így eléggé rövid lett, a játékmenet is csak abból áll, hogy el kell jutni A-ból B-be, ezért megpróbáltam a játék történetére koncentrálni (amit enyhén inspiráltak Lovecraft művei)

https://gamergamesystem.itch.io/welcome-to-wonderland

2 hozzászólás
majoros 
Saját fejlesztések

A tavaly nyári JFO jamre készített játékomat kicsit továbbfejlesztettem és kiadtam Androidra.
https://play.google.com/store/apps/details…

Kapcsolódó játékok: Fish and Furious

Fish and Furious (2022)

3 hozzászólás
Hirdetés
Nightmare 
Saját fejlesztések

Részt vettem a minden hétvégén megrendezett Trijam jamen. A jam témája „There is a twist” volt, szóval készítettem egy lövöldözős játékot, amiben csak 3 lövedék van.

A jam lényege, hogy a játékot 3 óra alatt kell elkészíteni. Teljesen mindegy, hogy egy huzamban dolgozol vele 3 órát, vagy bármilyen más módon felosztva, viszont minden kód írása és minden asset készítése ezalatt a 3 óra alatt kell történjen.

A játék nagyon egyszerű, egy fehér vértesttel kell lelőni néhány vírust. 5 pálya van a játékban, mivel többre nem volt idő.

https://gamergamesystem.itch.io/cleaning-up

Nightmare 
Saját fejlesztések

A hétvégén részt vettem a Mini Jam 98-on.

A téma csak opcionális volt, így nem is használtam, ennél a jamnél ugyanis van egy másik szempont, a limitáció, ami sokkal fontosabb. A jam limitációja „Make it Roguelike” volt, így hát készítettem egy roguelike játékot.

A játékmenet leginkább a Binding of Isaac-re hasonlít, story szempontjából pedig a Five Nights at Freddy's-ből inspirálódtam, bár nem nagyon volt időm kifejteni a történetet.

A fejlesztés második napján elég sok időt elpazaroltam. A nap első felét azzal töltöttem, hogy próbáltam mozgásra bírni az ellenfelet, és csak 1-2 órával később jöttem rá, hogy nem csatoltam hozzá a scriptet.

A nap második fele a random pályagenerátor kódolásával telt el, este pedig sikerült megint elpazarolnom pár órát, ugyanis semmi pénzért nem tudtam kóddal mozgatni a kamerát. Mint kiderült, ez azért volt, mert a Unity animátora már használta és mozgatta a kamerát.

Összességében elégedett vagyok a játékkal, és lehet, hogy a jam után még dolgozni fogok rajta. Azután pedig lehet, hogy elmélyülök a Godot motorban, mert egyre jobban kezdenek idegesíteni a Unity hülyeségei.

https://gamergamesystem.itch.io/nightmare

2 hozzászólás
majoros 
Saját fejlesztések

Kereken egy hónap és kezdődik az őszi game jamünk. Továbbra is várunk szeretettel minden érdeklődőt, a teljesen kezdőktől a haladókig! :)

Kezdés: 2021. október 29., 12:00
Befejezés: 2021. november 1., 12:00

További információ:
https://jatekfejlesztes.online/gamejams/ii-jatekfejlesz…

Discord szerverünk:
https://discord.com/invite/6DKT8uRVzF

Az előző jamre készített játékok:
https://jatekfejlesztes.online/gamejams/i-jatekfejleszt…

1 hozzászólás
majoros 
Saját fejlesztések

És végre eljött ez is, elindult a jam!

A téma: TORONY
Mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja, a játékok elkészítésére 1 hét áll rendelkezésre.

Részletes kiírás: https://jatekfejlesztes.online/gamejams/i-jatekfejleszt…

Jó szórakozást mondenkinek!

1 hozzászólás
majoros 
Saját fejlesztések

Sok-sok tervezés után, örömmel jelenthetem, hogy végre meghirdetésre került az I. jatekfejlesztes.online() jam, egy egyhetes, online játékkészítő esemény, amire bárki jelentkezhet. :)

Időpont: 2021. június 28., 00:00 – 2021. július 4., 23:59

További részletek és szabályzat: https://jatekfejlesztes.online/gamejams/i-jatekfejleszt…

1 hozzászólás