Saját fejlesztések zóna

and_rea 
Saját fejlesztések

Hello!

A 3 fős lelkes csapatunk egy új anomália-keresős játékot készít, ami már megjelent steam-en:
https://store.steampowered.com/app/3075050/Targeted_10_Days/

Ha picit is tetszik, nyugodtan nyomj rá a Wishlist-re, reményeink szerint az segít az elején a láthatóságban. :)

Terveink szerint 2-3 héten belül fog megjelenni, attól függően, hogy hogy haladunk az utolsó fázisban.

Ha picit többet szeretnél tudni a játékról és rólunk, a honlapunkon találsz több információt:
https://glitchyframestudio.eu/targeted/

Nem tudom, kinek kell megköszönni a Gremlin-es adatlapot, meglepődtem, de örömmel láttam. :)

Kapcsolódó játékok: Targeted -10 Days

Targeted -10 Days (2024)

2 hozzászólás
Nightmare 
Saját fejlesztések

Idén az eddigi legnagyobb projektemen dolgoztam és még fogok is dolgozni. A játék három fejezetből fog állni, ebből az első már meg is jelent, és ingyenesen játszható: https://gamergamesystem.itch.io/the-faceless-killer-chapter-1

A teljes verzió év végén, vagy jövő év elején fog megjelenni Steam-en: https://store.steampowered.com/app/3082890/The_Faceless…

Ez egy survival-horror játék, ami a régi PS1-es Silent Hill és Resident Evil játékokból inspirálódik, mind grafikailag és játékmenetileg. Kb. két hónap volt elkészíteni az első fejezetet. Ez kicsit kevesebb is lehetett volna, ha félúton nem felejtem el elmenteni a projektet Github-ra mielőtt Linuxot telepítettem a PC-mre, ezzel elvesztve pár napi haladásomat, de szerencsére hamar behoztam a lemaradást.

Az első fejezet nem lett kifejezetten hosszú, én kb. 10 perc alatt játszottam végig tesztelés alatt, de mivel nagy része logikai puzzle, így nem nagyon tudom belőni, hogy átlagosan mennyi idő végigvinni.

Nightmare 
Saját fejlesztések

Elkészült a játék, amin az utóbbi hónapokban dolgoztam. Ez egy PS1-stílusú horror játék, ami Erdélyben játszódik. A gameplay eléggé egyszerű, illetve maga a játék sem lett kifejezetten hosszú, aminek főleg az az oka, hogy elkezdtem dolgozni egy nagyobb projekten, és emiatt kicsit összecsapott lett a vége.

A játékban két befejezést lehet elérni, illetve van benne magyar nyelv.
https://gamergamesystem.itch.io/the-mines-of-balan

Nightmare 
Saját fejlesztések

Részt vettem a két hetes Acerola Game Jam-en, mivel a téma illett egy korábbi játékötletemhez. Maga a játék nem lett valami jó, az utolsó héten már alig haladtam vele, a vége is eléggé összecsapott lett.

A legfőbb inspirációm a Faith: The Unholy Trinity volt, a grafika is ahhoz hasonló. Szinkronhangnak a Commodore 64-es SAM Software Automatic Mouth programot használtam.
Link: https://gamergamesystem.itch.io/town-of-the-supreme-god

Kiadáskor technikai problémák is léptek fel, a játék intrója egyáltalán nem úgy néz ki az exportált verzióban, ahogyan nekem magában a szerkesztőben. Illetve a shader sem teljesen ugyanolyan. Még nem találtam meg a hiba forrását

Nightmare 
Saját fejlesztések

Elkészült a játékom a Nokia Jam 6-ra, ahol a Nokia 3310 limitáltságait betartva kellett 9 nap alatt egy játékot készíteni. A játékban a kaszást alakítjuk, mi döntjük el, hogy ki élhet és ki hal meg. Két nap van a játékban, minden nap három ember sorsát dönthetjük el, és minimum kettejüket meg kell ölni (bár döntéstől függően lehet, hogy a második napon csak két ember lesz, és csak egyet kell megölni)

A döntéseink befolyásolják a játék történéseit. Nyolc darab befejezés van.

Link: https://gamergamesystem.itch.io/being-a-reaper

Nightmare 
Saját fejlesztések

Pár hete elkezdtem dolgozni egy 3D-s horror játékon, aminek ma lett elérhető a demó verziója.
A játék Godot-ban készült, meg kellett tanulnom valamilyen szinten 3D modelleket készíteni Blenderrel, és még egy teaser trailert is csináltam hozzá, ami itt található: https://www.youtube.com/watch…

A demóban egy szörny elől kell rejtőzködni, miközben meg kell találni három kulcsot, hogy kinyithassunk vele egy ajtót, és tovább haladjunk a storyban (a demó itt ér véget). Eközben vigyázni kell, hogy mekkora zajt csapunk, mert ha a szörny a közelben van, meghall minket. A szörnyet nem lehet megölni.

UPDATE: Link lemaradt: https://gamergamesystem.itch.io/a-place-for-experiments

4 hozzászólás
Nightmare 
Saját fejlesztések

Nemrég kezdtem el újra belemerülni a Five Nights at Freddy's játékok történetébe, majd jött az ötlet, hogy én is készíthetnék egy FNaF klónt, legalább jobban hozzászoknék a Godothoz.

Nem tudom pontosan miért, de úgy éreztem, hogy a játék főellenfelének Prigozsin tökéletes lenne. Úgyhogy elkészült a One Night at Prigo's, ahol túl kell élni egy éjszakát, miközben Prigozsin próbál megölni minket, miközben ammunícióért kunyerál.

Ha meglátjuk őt a négyes kamerán, be kell zárni az ajtót, ha pedig bejut a szobába, akkor adni kell neki ammót, amig el nem megy, lehetőleg az előtt, hogy megölne.

Link: https://gamergamesystem.itch.io/one-night-at-prigos

2 hozzászólás
Nightmare 
Saját fejlesztések

Pár hónapja váltottam Unity-ről, és ma fejeztem be az első Godot-ban készült játékomat, amiben a főgonosz segédjeként kell megállítani a játékost, mielőtt az elérné a célját. Ehhez különböző akadályokat kell elhelyezni a pályán. A cél, hogy megöljük, vagy elég ideig feltartsuk a hőst.

A Godot motor első benyomásra nagyon egyszerűen kezelhető, viszont akadtam problémákba az exportálással, illetve valamiért a játék címe sem akart normálisan megjelenni a főmenüben, ezért azt végül kivettem. Még nem tudom, hogy maradok-e ennél, vagy visszatérek a Unity-hez a következő projektemhez.

4 hozzászólás