Saját fejlesztések zóna

Nightmare 
Saját fejlesztések

Neveztem a harmadik Blackthornprod game jamre, ami egy hétig tartott, a téma „Less is More” volt. Elnéztem a jam végének idejét, és csak akkor vettem észre, hogy elkéstem a leadással, amikor már feltöltöttem a játékot, szóval gondoltam már nem törlöm.
A játékban drágaköveket kell gyűjteni miközben egy szellem üldöz, és minél több drágakő van a játékosnál, annál nehezebb, és annál lassabban fut. Vannak antianyag-gyémántok is, amik gyorsítják a játékost, cserébe levonnak egy pontot. A cél hogy legalább 10 ponttal be kell fejezni a pályát.

https://gamergamesystem.itch.io/diamond-hunter

2 hozzászólás
majoros 
Saját fejlesztések

Most hétvégén zajlott a 47. Ludum Dare game jam. Itt a nevezésünk:
https://ldjam.com/events/ludum-dare/47/the-flying-tree

A játékban egy magocskát kell irányítani a szél segítségével, hogy termő talajra hulljon.
A grafika és a design Péter Dávid munkája.

2 hozzászólás
Rimplot 
Saját fejlesztések

Sziasztok!

Szeretném bemutatni nektek egy iskolai projektünket, ami egy logikai fejtörőkön alapuló játék, és a Dispersion név alatt fut. A célod egy kutatót irányítva kijutni az éppen összeomló űrhajóból, miközben igyekszel kideríteni, hogy pontosan mi is okozta a hajó vesztét. A játék fő mechanikáját az adja, hogy ajtókat kell kinyitnod a továbbhaladáshoz, és bizonyos pontokon holografikus klónt tudsz létrehozni. Ez a projekció leköveti a mozgásodat, így olyan kapcsolókhoz is hozzáférhetsz, amikhez amúgy nem tudnál.

Ketten dolgoztunk a játékon egy orosz sráccal, az ötlet tőle származik, ő már előző szemeszterben is dolgozott rajta, én csak ebben a félévben csatlakoztam, miután megtudtam, hogy a vírushelyzet miatt törlik a tervezett külföldi tanulmányi utamat. Tisztában vagyunk vele, hogy vannak elég nagy hiányosságai is a játéknak, de – ahogy ez szokott lenni – nem minden tervezett dologgal érkeztünk időben. Az utolsó szint csiszolatlanságát is az okozta, hogy csak néhány órával a leadási határidő előtt született… Az itt csatolt változat konkrétan az a verzió, amit az iskolában is leadtunk.

Ez igazából az első játékom, aminek úgy körülbelül van eleje is meg vége is, szóval bárminemű visszajelzésnek és építő kritikának örülnék – nagy segítség lenne a fejlődésben. :)

Trailer: https://drive.google.com/file/d/1avX1WwmUAjRGOeS77qsWYI…
Játék (windowsos build): http://decibel.fi.muni.cz/pv266/2020/builds/Dispersion.zip
A tantárgy oldala a többi játékkal: https://www.fi.muni.cz/~xchmeli1/PV266/2020.cgi

A játék billentyűzettel és kontrollerrel is játszható:
Mozgás: WASD / bal joystick
Interakció: E / A

5 hozzászólás
majoros 
Saját fejlesztések

"Magyar játékfejlesztők, szevasztok!
Új rovattal indulunk, hogy segítsünk a közösségnek ezekben a nehéz időkben."

https://www.gamestar.hu/magyarjatek/magyar-jatekfejlesz…

Nightmare 
Saját fejlesztések

Sziasztok!
Pár hónapja kezdtem előlről az Undead Risingot egy új játékmotorral.
A GameMaker Studio 2-vel készített verzióból egész sokáig elérhető volt egy demó, viszont most felváltotta az új demo, ami már Unity-vel készült, grafikailag és játékmenetileg is sokkal jobb.

A demóban elérhető két pálya, és a legelső boss. Linux-ra is elérhető, viszont azt nem tudtam letesztelni, tehát nem garantálom, hogy nem lesznek benne bugok.

A demó itt elérhető: https://gamejolt.com/games/officialnessajundeadrising/482244

1 hozzászólás
majoros 
Saját fejlesztések

Na, én is elkészültem a Ludum Dare projektemmel! :)

Egy kis halacskás játék lett belőle. Nekem a lényeg az volt, hogy végre megtanultam kezelni a shadereket (úgy-ahogy…). A víz hullámzását máshogy nemigen lehetett volna megoldani.

https://ldjam.com/events/ludum-dare/46/something-fishy

Nightmare 
Saját fejlesztések

Sziasztok!

Egy időre most hanyagolom a game jameket, viszont részt vettem a Ludum Dare 46 Game Jamen. Három nap alatt kellett játékot készíteni „Keep It Alive” témában. Szerintem túl hamar befejeztem a projektet, de nem volt ötletem, hogy mit lehetne még dolgozni rajta.

A játékot itt lehet kipróbálni: https://ldjam.com/events/ludum-dare/46/this-fire-burns

5 hozzászólás
Nightmare 
Saját fejlesztések

Sziasztok!

Részt vettem a Weekly Game Jam 144-en. Egy játékot kellett készíteni „In the Dark” témában egy hét alatt. Valószínűleg nem lesz nagyobb projekt a játékból, viszont élveztem a játékban használt mechanikán dolgozni.
A játék böngészőben kipróbálható: https://itch.io/jam/weekly-game-jam-144/rate/609768

Nightmare 
Saját fejlesztések

Sziasztok! A játékomat elölről kezdtem másik játékmotorral, ami szerintem sokkal jobb mint az, amit elsőre használtam. A játék készítéséről összedobtam egy rövid videót.

https://www.youtube.com/watch…

3 hozzászólás