Saját fejlesztések zóna

majoros 
Saját fejlesztések

Ludum Dare 51
Téma: Every 10 Seconds

Klasszikus deathmatch, de a karakterek 10 másodpercenként megcserélődnek.

https://ldjam.com/events/ludum-dare/51/in10s

majoros 
Saját fejlesztések

Az első hazai offline game jamre – Hun Jam – készült játékunk: Event Horizon Together.

Az esemény a Nemesys Games stúdiójában zajlott, ahol a csapatoknak 48 óra alatt kellett egy játékot elkészíteni, egy megadott témára, ami az „Együtt” volt.

Ahogy a címből sejthető, a játékot az Event Horizon teleszkóp, és a Sagittarius A* nevű fekete lyuk inspirálta, valamint a nemzetközi együttműkődés, aminek köszönhetően létrejött az első fotó.

https://daniel-herczeg.itch.io/event-horizon-together-s…

1 hozzászólás
Hirdetés
majoros 
Saját fejlesztések

3 év kihagyás után ismét indultam a GMTK Game Jamen.
A téma Roll of the Dice volt, én egy dobókockás stratégiai játékkal neveztem. Sajnos nem sikerült befejezni, de legalább játszható állapotban van.

A játék célja az ellenfél kockáinak elpusztítása. Az egérrel lehet kijelölni a saját kockát és a nyilakkal vagy a WASD-vel lehet mozogni. A kocka körüli számok jelzik, hogy mi lesz felül, ha arra a mezőre lép (gördül) a kocka. A nagy szám oldalt mutatja, hogy hány lépés van még a körben. A lépéseket több kocka közt is szét lehet osztani.

Az utolsó lépésnél a kocka értéke adja meg, hogy a következő körben mennyit léphet az ellenfél. Illetve, ha páros szám jön ki, akkor vízszintesen, függőlegesen és átlósan megtámadja a többi kockát, páratlan számnál pedig gyógyítja.

A pöttyök a kockák felett az életüket mutatják, maximum 3 lehet.

https://sztrovacsek.itch.io/dob-o-kotzka

3 hozzászólás
Nightmare 
Saját fejlesztések

A legújabb Mini Jamre készítettem egy újabb point&click Lovecrafti játékot. Eléggé rövid lett, mivel csak három napig tartott a jam. A téma „Failure is inevitable” volt.

A játék igazából az előzménye egy másik játékomnak, ami még nem jelent meg, és még egy ideig nem is fog. Az lesz hosszú idő után a legújabb nagyobb projektem. A főszereplője egy nyomozó lesz. A nagyapját irányíthatjuk a lenti játékban, aminek a végén majd látható is lesz két karakter a készülő játékból.

https://gamergamesystem.itch.io/captured

majoros 
Saját fejlesztések

És ezzel véget is ért a jam! 10 játék érkezett be, aminek én nagyon örülök, most először sikerült elérni a 2 számjegyű nevezőt.
https://jatekfejlesztes.online/gamejams/jfo-jam-iii

3 hozzászólás
Nightmare 
Saját fejlesztések

A JFO 3 game jamre készített nevezésem. A napokban az Ace Combat 7-tel játszottam, így gondoltam azt fogom elkészíteni retro stílusban, ha már a téma retro remake volt. A játékban 10 pálya van.

Eredetileg akartam használni a Unity egyik új rendszerét, amiben egyszerűbb nyelvet váltani, de mivel összesen van nagyjából 3 sor szöveg a játékban, így az végül elmaradt.

https://gamergamesystem.itch.io/uav-combat

Nightmare 
Saját fejlesztések

A Gamedev.tv Game Jamre készítettem egy rövid játékot pár nap alatt (a jam felétől kezdtem el készíteni). A játékban egy fekete lyukkal kell elfogyasztani mindenféle égitestet, kezdve az aszteroidákkal. A játékos egyre nagyobb lesz, míg végül a csillagokat is el tudja nyelni.

A jam egyik követelménye volt, hogy a játéknak nyílt forráskódúnak kell lennie, így az is letölthető az oldalon.

https://gamergamesystem.itch.io/dead-star

3 hozzászólás
letsplayscrabble 
Saját fejlesztések

Sziasztok! Talán van akinek ez a kategória (is) hiányzik, így megosztom Szóösvény nevezetű, scrabble ihlette, felfedező-pontgyűjtő-szókirakó játékomat.

Itt próbálható ki: https://betutboy.github.io/szoosveny/szoosveny.html

Minden véleménynek örülnék. Jó játékot! (Nem kimondottan mobilra készült, de Androidon talán játszható.)