Warhammer 40,000: Dawn of War II (2009)
Tervező
Jonny Ebbert
Fejlesztő
Relic Entertainment
Feral Interactive
Grafikus
Roland Longpre
Claudio Alvaro
Nathan Hocken
Zeneszerző
Doyle W. Donehoo
Programozó
George Hornmoen
Ryan Haksi
Kedvencelte 2
Várólistára tette 1
Kiemelt értékelések
Warhammer 40,000: Dawn of War II (2009) videójáték 80%
A Dawn of War 2 szakított az első rész klasszikus építkezéses stratégiai játék felállásával és ehelyett az egységek, illetve hősök menedzselésére koncentrál. Ezek a hősök szintet lépnek, pontokat oszthatunk el a különböző tulajdonságaikat fejlesztve, és a pályákon begyűjtött felszereléseket aggathatjuk rájuk. Nekem ez nagyon bejött! A kampányban az Aurelia védelme lesz a feladatunk, ami a Blood Ravenek „otthona”. A pályák nem túl változatosak, a feladatok még kevésbé. Vagy legyilkolunk egy minibosst, vagy a generátorainkat kell megvédeni a hullámokban érkező ellenségektől. Ha már ellenségek, a Space Marine-okon kívül még három faj képviselteti magát; Az Orkok, az Eldák, és Tyranidák. Sajnos Story modban csak az Űrgárdistákat irányíthatjuk. A történet izgalmas, a hősök mind igazi személyiségek. A legtöbb információt a két küldetés közötti párbeszédiekből tudjuk meg. Egyhangúnak tűnik a játékmenet, és az is, de valahogy mégis leköti az embert! A multiplayer már jobban emlékeztet egy stratégia játékra, és nagyon szórakoztató ez a része a Dow2-nek! Warhammer 40K fanoknak kötelező darab, de aki nem ismeri ezt az univerzumot, az is remekül el tud szórakozni vele!
Warhammer 40,000: Dawn of War II (2009) videójáték 80%
Két lépést előre, egyet vissza.
A DoW II-ben a Vérhollók Aureliai hadjáratát játszatjuk végig. Eleinte csak orkokkal gyűlik meg a bajunk, majd előkerülnek az eldák, később pedig a tyranidák és végül mindhárom faj ott lesz nekünk játszópajtásnak.
Az átvezető animációk szerintem csúnyábbak lettek, mint az első rész intrója, de legalább vannak.
Helyszínek szempontjából három bolygó vár megtisztításra, ezeken kapunk városi, dzsungel, sivatagos és persze fertőzött harcmezőket.
Ami tetszett a DoW II-ben, hogy kivették az építkezést, cserébe fejleszthető egységeket kapunk. 20-as szintig tudjuk fejleszteni őket, szintlépésenként 2 pontot oszthatunk el 4 tulajdonság között. Alkalmanként a tulajdonságra kapunk bónuszt, érdemes azokat fejleszteni őket, amiben alapból erősek. Az egységekhez felszerelés eshet, illetve a küldetések végén is kapunk tárgyakat, amikkel felszerelhetjük Űrgárdistáinkat.
A gondom itt az volt, hogy kevés az egység. Összesen 6 egységtípus van, és bár mindegyik egyedi, néhol hiányoztak a járművek. Főleg úgy, hogy az ellenség előszeretettel használja ezeket ellenünk.
A pályák is unalmassá valhatnak idővel, mivel összesen kétféle van: egy feladat, aminek a végén lesz egy (mini)bossfight és egy területvédős.
A pályákon elfoglalhatunk épületeket, vagy stratégiai pontokat, ezeknél gyógyulhatnak a hősök.
Végül nagy fájdalom, de megint csak egyféle kampány van.
Népszerű idézetek
Azoknak, akik a tökéletességre törekednek, nem lesz nyugtuk a sírig.
Warhammer 40,000: Dawn of War II (2009) videójáték 80%
A fájdalom csak érzéki csalódás, a kétségbeesés pedig az elme csalódása.
Warhammer 40,000: Dawn of War II (2009) videójáték 80%
Egy elme cél nélkül sötét helyekre téved.
Warhammer 40,000: Dawn of War II (2009) videójáték 80%
Az ima a lelket, a fájdalom a testet tisztítja.
Warhammer 40,000: Dawn of War II (2009) videójáték 80%
Jobb a megtört test, mint a fertőzött elme.
Warhammer 40,000: Dawn of War II (2009) videójáték 80%
A siker emlékezetes, a bukásra csak emlékeznek.
Warhammer 40,000: Dawn of War II (2009) videójáték 80%
A puszta hit értelmetlen tettek nélkül.