Indulj el a Hétszögletű kerekerdőből, találkozz és segíts mesehősöknek és élj át feledhetetlen kalandokat. Ám ahhoz hogy a királylányt kiszabadítsd, nem csak a vár kulcsait kell megszerezned, hanem még egy mágikus kardra is szükséged lesz! A dobj és lépj mechanizmust egy különleges kockával… [tovább]
Kiadó
Keller és Mayer
Várólistára tette 2
Kiemelt értékelések
Imma
Túl az Óperencián társasjáték 83%
Ez egy aranyos játék. Nem csak dobj és lépj van benne, hanem apró döntéseket is kell hozni (hova repítsen a hétmérföldes csizma? harcba szálljak a sárkánnyal?), de pont csak akkorákat, hogy megbirkózik vele egy öt éves is (kis rávezetéssel). Kapudrognak alkalmasnak tűnik.
Laszlo_Molnar
Túl az Óperencián társasjáték 83%
A játék nem nagy szám, dob és léppel rohangálunk és gyűjtögetünk körbe-körbe haladva a táblán, viszont szép, a téma jó, és a gyerekek (főleg 5-8 évesek) élvezik.