A játékban két titkosszolgálati szerv, a CIA és a KGB méri össze erejüket, és természetesen lesznek majd szabadúszók is, akik egyik félnek sem dolgozva, csak a saját hasznuaklt lesik. Egymás szerepeiről egyik játékos sem tud, így az első feladat az lesz, higy megtaláljuk azokat a személyeket,… [tovább]
A játékban két titkosszolgálati szerv, a CIA és a KGB méri össze erejüket, és természetesen lesznek majd szabadúszók is, akik egyik félnek sem dolgozva, csak a saját hasznuaklt lesik. Egymás szerepeiről egyik játékos sem tud, így az első feladat az lesz, higy megtaláljuk azokat a személyeket, akikben bízhatunk és azokat, akikben nem.
A játékmenet egyszerű, minden körben két véletlenszerű lapot húzunk, amiken egy-egy ügynök található, jó és rossz képességgel. Mi döntjük el, hogy melyiket választjuk, vagy utasítjuk el. Az ügynökök képeségeikhez mérten pontértékkel rendelkeznek. A játék akkor ér véget, amikor egy játékosnak meg lett az ötödik lapja. Ekkor a csapatok összeszámolják a pontjaikat, így kiderül, hogy kia a nyertes.
A játék izgalmát az ügynökök képességei adják, hogy ki, mikor, milyen interakcióba lép egy másik játékos ügynökével.
A társas által Hippiknek nevezett szabadúszók pedig arra törekednek, hogy minél jobban tudják rombolni a csapatok játékát, mivel ők csak akkor tudnak nyerni, ha nekik lesz a legkevesebb pontjuk a játék végén.
(Forrás: szellemlovas.hu) [bezár]