A játék a William Gibson által megalkotott világon alapul, főképp elég lazán a Neurománc c. művén. A helyszín Chiba, Japán, ahol az épp elég lecsúszott főhős megtudja, hogy régi barátai rejtélyes módon tünedeznek el. Ezért nekiáll, hogy újrateremtse egzisztenciáját, visszaszerezze… [tovább]
Tervező
Troy P. Worrell
Fejlesztő
Interplay Entertainment
Bruce Balfour
Brian Fargo
Troy A. Miles
Michael A. Stackpole
Kiadó
Mediagenic
Grafikus
Charles H. H. Weidman III
Zeneszerző
Kurt Heiden
David Warhol
Programozó
Troy A. Miles
Platformok
Amiga
Apple II
Commodore 64
DOS
Kiemelt értékelések
Neuromancer (1988) videójáték 80%
Na, ez az a játék, ami tuti, egészen biztos, hogy többször nekifutós, mert nagyrészt még egy sikeres végigjátszásnál is kapkodja az ember a fejét, hogy akkor most tulajdonképp mi van. Ez azért is van, mert egyébként a játék nagyszerűen adaptálja Gibson világának kaotikusságát, szinte emészthetetlenül modern világát, és épp ezért nekünk is bele kell szoknunk. Ha ez sikerült, akkor azért érdekes a játék, de elég nehéz, mert mindenért büntet, az erőforrásaink brutál módon limitáltak, és nagyon váratlan csapdák is nehezítik a dolgunkat. Az élmény azonban elég eredeti, így egyszer azért mindenképp jó.