Max Payne visszatér! Ugyan az első részben a fél várost hidegre tette, de mégis megúszta, a rendőrség megbocsátotta magánháborúját, és visszavette köreibe. Max próbál megjavulni és a törvény útját járni ismét, de az első részben megismert Mona Sax ismét elcsavarja fejét, és most Maxet még… [tovább]
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003)
Képek 15
Szereplő | Szinkronhang |
---|---|
Max Payne | James McCaffrey |
Mona Sax | Wendy Hoopes |
Tervező
Petri Järvilehto
Fejlesztő
Remedy
Kiadó
Rockstar Games
Író
Sam Lake
Grafikus
Saku Lehtinen
Zeneszerző
Kärtsy Hatakka
Kimmo Kajasto
Programozó
Kim Salo
Platformok
PlayStation 2
Windows
Xbox
Most játszik vele 2
Kedvencelte 13
Várólistára tette 4
Kiemelt értékelések
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003) videójáték 88%
A játék, ami megcáfolja, hogy „Tökéletes folytatás nem létezik!” A zenék továbbra is csodálatosak, a történet még kiforrottabb, az akció még simább. A csúcson van a helye az első résszel kézenfogva.
Folytatása
Max Payne 3 (2012) videójáték 82% |
Népszerű idézetek
As surely as the bullet rips through the victim's flesh, organ and bone, it shatters the image of the man who pulls the trigger.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003) videójáték 88%
Firing a gun is a binary choice. Either you pull the trigger or you don't.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003) videójáték 88%
A múlt olyan, mint egy törött tükör kirakósa: megvágod magad, ahogy megpróbálod a darabjait összeilleszteni. A tükörkép eltorzul, és te vele változol.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003) videójáték 88%
A múlt egy tátongó lyuk. Megpróbálhatsz elfutni előle, de minél inkább futsz, annál mélyebbé lesz mögötted, a sarkadban lohol. Az egyetlen esélyed, ha megfordulsz és szembenézel vele. De ez olyan, mint ha a szerelmed sírjába bámulnál vagy egy pisztoly száját csókolnád, amíg a golyó sötét fészkében húzódik, készen, hogy végezzen veled.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003) videójáték 88%
A lángok nem emésztik fel a múltat, csak még nagyobbá teszik felfelé kúszó árnyékát.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003) videójáték 88%
The past is a gaping hole. You try to run from it, but the more you run, the deeper, more terrible it grows behind you, its edges yawning at your heels. Your only chance is to turn around and face it. But it's like looking down into the grave of your love. Or kissing the mouth of a gun, a bullet trembling in its dark nest, ready to blow your head off.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003) videójáték 88%
The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out, you can still fall back down in an instant.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003) videójáték 88%
You can't run from your past. You'll end up running in circles. Until you fall back down to the same hole you were trying to escape from, only the hole's grown deeper.
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (2003) videójáték 88%
The past is a puzzle, like a broken mirror. As you piece it together, you cut yourself, your image keeps shifting. And you change with it. It could destroy you, drive you mad. It could set you free.