Hogy mi a Little Inferno? Illetve: mi nem? Nos, egy érdekes kísérlet attól a két sráctól (kiegészítve egy harmadik barátjukkal), akiktől annak idején a World of Goo-t kaptuk. A zseniális játék „fizikai puzzle” meghatározásának mindkét eleme visszaköszön eme alkotásukban, csak külön-külön. A… [tovább]
Tervező
Kyle Gabler
Kyle Gray
Fejlesztő
Tomorrow Corporation
Kiadó
Tomorrow Corporation
Experimental Gameplay Group
Író
Kyle Gray
Grafikus
Kyle Gabler
Kyle Gray
Zeneszerző
Kyle Gabler
Programozó
Allan Blomquist
Platformok
Android
iOS
Linux
MacOS
Nintendo Switch
Nintendo Wii U
Windows
Várólistára tette 1
Kiemelt értékelések
Little Inferno (2012) videójáték 70%
Ahhoz képest, hogy nem akartam játszani vele, elég durván ráfüggtem abban a másfél napban, amíg párommal ki nem játszottuk.
Nagyon érdekes, mert egyszerű, de közben mégis bonyolult a maga módján: egyszerű, mert egyszerű a grafikáűja, az alapelv, hogy égessünk el dolgokat, és csináljunk combokat, és hát valljuk be, a történet sem tartogat hatalmas fordulatokat spoiler. Közben pedig bonyolult, hiszen játszik a szavakkal, az értelmekkel, egy igazán érdekes, asszociációs játék, ami kezdetben könnyűnek tűnik, a végére meg iszonyatosan túlgondolja az ember, miközben az sem bonyolult, csak… egy más gondolkozás kell hozzá.
A tárgyak égetésénél nagyon érdekes volt, hogy mi hogyan „ég”, mert sokszor az is az asszociáció része, emellett pedig roppant érdekes, hogy mit tudtak összehozni a szerzők. Mert hát azért néhány tárgy elégetése tényleg vicces volt. Meg a nevek… hát igen, azok a nevek! A leprás lepricon, meg az alacsony önértékelésű nő… hát hatalmasak voltak :D (a tárgyak leírása is nagyon vicces, sokszor segítség is, de kihasználja a szóvicceket, a szövegkörnyezetet, a szituációk humorát).
Nekem nagyon bejött úgy, hogy nem szoktam számítógépes játékokkal játszani. Hasonló játékot kipróbálnék, ami vicces, és kicsit ilyen logikai, gondolkozós, meg minden. (párom a Portálra biztat, de én nem hagyom magam :D )