Zseninek lenni relatív, azonban ebben a játékban ez is lehetséges. Ahogyan újraélni a sikeres tévésorozat pillanatait is. Akár PhD-t szereztél a „The Big Bang Theory” tudományában, akár most fedezed fel Leonard, Sheldon, Howard, Raj és szomszédjuk, Penny világát először, garantáltan nevetni és… [tovább]
Zseninek lenni relatív, azonban ebben a játékban ez is lehetséges. Ahogyan újraélni a sikeres tévésorozat pillanatait is. Akár PhD-t szereztél a „The Big Bang Theory” tudományában, akár most fedezed fel Leonard, Sheldon, Howard, Raj és szomszédjuk, Penny világát először, garantáltan nevetni és szórakozni fogsz.
Minden körben egy játékos a Játékvezető szerepét tölti be, felfordít egy piros lapot, és hangosan felolvassa; ha zöld háttérrel rendelkezik, és „Kísérleti képlet” szerepel rajta, a Játékvezető ezt is jelzi. A többi játékos – akiknek hét lap van a kezében – egy vagy két lapot tesz le képpel lefelé, amelyek szerinte a legjobban leírják a Játékvezető kártyáján lévő kategóriát vagy leírást. Például, ha a piros lapon az áll: „Gyakran katasztrófához vezet”, beadhatsz egy kék lapot, például a „Gyilkos robot”-ot. Ha a piros lap egy Kísérleti képlet volt, például „Vidám csata”, akkor két kék lapot adsz be a borítékoddal, például „Dögös mérnök” és „Óriás nyulak”.
Ha bármelyik játékosnak van „Bazinga!” kártyája a kezében, és ki akarja játszani, azt azután kell megtennie, hogy minden játékos beadta a lapját, de mielőtt a Játékvezető felfedte volna azokat! A Játékvezető ezután piros pakli kártyáit fordítja fel, amíg meg nem talál egy olyan típusú kártyát (akár Alap, akár Kísérleti képlet), mint az eredeti kártya, ezáltal teljesen új kritériumokat teremtve ugyanazon beadott lapok értékeléséhez.
Ezután a Játékvezető összekeveri a beadott kék lapokat vagy borítékokat, hogy senki se tudja, ki mit adott be. Ezután a Játékvezető felfordítja az összes lapot, és hangosan felolvassa az egyes lapok nevét. Ezután rangsorolja az egyes lapokat (vagy lapokat párját) abban a sorrendben, amely szerinte a legjobban megfelel a piros lapon lévő kritériumoknak. Az első helyezett beadás kapja a legmagasabb számú pontzsetont, amelyet a kupacból vesznek el, a második helyezett beadás a második legmagasabb pontzsetont kapja, és így tovább. A Játékvezetőtől balra lévő játékos lesz az új Játékvezető, és új kört kezdtek. Aki a legtöbb ponttal rendelkezik, az nyer! [bezár]