A történet ott folytatódik, ahol a StarCraft abbamaradt; Tassadar önfeláldozása révén elpusztult az Aiur felszínén található Központi Tudat. A Tudat nélkül maradt Zergek elszabadulnak, és válogatás nélkül gyilkolni kezdenek az egész Koprulu szektoron keresztül. A Zergen túl a túlélő terranoknak… [tovább]
StarCraft: Brood War (1998)
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
![Hirdetés](https://assets.gremlin.hu/assets/hirdetes-6979a6d1b98f31cf9491155937fec7426658c5f78882230fe00ed2f2661cf7ec.png)
Tervező
Rob Pardo
Fejlesztő
Saffire
Blizzard Entertainment
Író
Chris Metzen
Grafikus
Samwise Didier
Duane Stinnett
Zeneszerző
Tracy W. Bush
Jason Hayes
Glenn Stafford
Most játszik vele 1
Kedvencelte 2
Várólistára tette 1
Kiemelt értékelések
StarCraft: Brood War (1998) videójáték 96%
Érdekesen veszi fel a történetet. Nagyon nem szerettem amikor kerrigan spoiler
Sokkal, de sokkal nehezebb a játék már közepes szinten is. Nincs már az, hogy csinálok egy hatalmas sereget aztán lerohanom az ellenfelet. Kőkeményen támadnak, és egy nagyobb hadsereg is arra elég, hogy a bázist első körben meggyengítse, vagy maximum egyet kiüssön a többi mellől. Több küldetést is teljesen elejéről kellett kezdenem, hogy a taktikámat újra felépítsem. Kínzott a játék, de élveztem!
Egyedül, ami miatt kínos pillanatokat éltem át (ismét) az a borzalmas pathfinding rendszer, ezen nem javítottak az előző rész óta.