A Spindizzy egy izometrikus számítógépes játék az Electric Dreams Software-től. 1986-ban jelent meg 8 bites otthoni számítógépekre: Amstrad CPC, Apple II, Atari 8-bit, C64, ZX Spectrum. A program ötvözi az akciós és logikai játékelemeket. A fejlesztést Paul Shirley vezette, aki az… [tovább]
A Spindizzy egy izometrikus számítógépes játék az Electric Dreams Software-től. 1986-ban jelent meg 8 bites otthoni számítógépekre: Amstrad CPC, Apple II, Atari 8-bit, C64, ZX Spectrum. A program ötvözi az akciós és logikai játékelemeket. A fejlesztést Paul Shirley vezette, aki az Ultimate Play the Game játékaiból inspirálódott.
A messzi jövőben játszódó történet szerint egy idegen planéták feltérképezésével foglalkozó cég alkalmazottja vagy. Egy eddig feltérképezetlen világhoz érkeztél a cég űrhajóján, feladatod, hogy egy távirányítású szondát (GERALD) irányítva bejárd a víz borította bolygó egyetlen összefüggő szárazföldjét. És, ha már arra jársz, akkor gyűjtsd össze az összes fellelhető embernagyságú drágakövet! A küldetésünkre korlátozott idő áll rendelkezésre.
Szondánk háromféle alakot vehet fel, az elénk tornyosuló akadályoktól függően. Sajnos azonban az esést meglehetősen rosszul bírja (csak egészen kicsi magasságokból eshetünk le), és ami még nagyobb baj: a vékony platók alatt elterülő óceánba sem eshetünk be! Ráadásul sem ugrani, sem lőni nem tudunk, csak gyorsítani, amit a bejárandó útvonal megtervezésekor figyelembe kell venni.
(Forrás: wiki, ep128.hu) [bezár]