Betöltés után madarak lassan betűnként kirakják a program címét, ami nem más, mint Bounty Bob Strikes Back!. Igen, kissé pocakos, szakállas Bob barátunk visszatér, hogy folytassa érdekes feladatát. Újra egy bánya termeit kell végigjárnia, amiben „érdekes” formájú ellenfelei próbálják… [tovább]
Betöltés után madarak lassan betűnként kirakják a program címét, ami nem más, mint Bounty Bob Strikes Back!. Igen, kissé pocakos, szakállas Bob barátunk visszatér, hogy folytassa érdekes feladatát. Újra egy bánya termeit kell végigjárnia, amiben „érdekes” formájú ellenfelei próbálják megakadályozni. Emellett a szobában található számos fejtörő is komoly kihívást jelent.
Amerre elhaladunk a padló más színűre változik. Ha az egész termet bejártuk, a következő szobával folytathatjuk a sétát. A furcsa manókat át tudjuk ugrani, de be kell látnunk, hogy ezzel a módszerrel nem tudjuk bejárni az egész szobát. Szerencsére a manóktól véglegesen megszabadulhatunk: ha felveszünk egyet a képernyőn található tárgyak közül, egy ideig a manók más színűre változnak, és ha ez idő alatt hozzájuk érünk, elkergethetjük őket.
Sajnos Bob meglehetősen rossz kondiban van, ezért nem eshetünk le magasból, mert akkor elveszítjük az egyik életünket. Ha ez megtörténik, a kiinduló helyünkről indulunk újra, de az elkergetett manók nem jelennek meg újra, a felvehető tárgyak viszont igen! Ez az alapértelmezés szerinti könnyű nehézségi szintre igaz. Nehezebb szinten a manók visszakerülnek a helyükre.
A szobában a közlekedésünket különböző berendezési tárgyak segítik, nehezítik. Rögtön az első pályán egy teleport előtt állunk, amelybe belépve a le irány megnyomásával tudunk a szobában látható másik teleport-fülkébe eljutni. A létra használata teljesen egyértelmű, a csúszdákon csak lefele tudunk haladni. A legtöbb dolgunk a vízszintesen – függőlegesen mozgó liftekkel lesz. Ha olyan „liftet” találunk, ami súlyunk alatt csak lefelé tud mozogni, folyamatos felfelé ugrálással tudunk felfelé is haladni!
Egyes pályákon találunk egy különleges közlekedési eszközt is, a csőpostát: a kék csövekbe beleugorva, annak ellenkező végén jelenünk meg. Minden ilyen csövön látható egy szám, és egy jel. A jel mutatja, milyen irányba tudunk a csővel utazni. Ezt meg tudjuk változtatni, a csőhöz tartozó számozott kapcsolóval átállítjuk a működés irányát.
Ha egy zöld ágyút látunk a képernyőn, további érdekes lehetőségünk van a felfelé közlekedésre. Robbanószer nélkül persze nem működik az ágyú, ezért használat előtt a pályán elhelyezett robbanószerből kell felvennünk egy adagot. Ezután elfoglalva méltó helyünket az ágyúcsőben kilőhetjük magunkat. Kilövés előtt még célozhatunk is! Az ágyúcsőbe csőpostával juthatunk be. Vigyázzunk, ha túl sok robbanószert veszünk fel, a kilövés olyan jól sikerül, hogy meg sem állunk a Holdig. Mivel a játék címe nem „Utazás a Holdba”, ebbéli próbálkozásainkat a program egy élet elvesztésével díjazza. A robbanószerek felett látható felirat jelzi, mennyire töltöttük meg az ágyút, 30 egységnél többet ne töltsünk be!
Talán már többen észrevették, hogy a felső sorban bal oldalon látható szám a pontszámunkat, ettől jobbra a pontok életeink számát jelzi, a középen folyamatosan csökkenő szám – ahogy azt várjuk – a képernyő teljesítésére rendelkezésre álló időnket mutatja. A képernyő teljesítése után, megmaradt időnk után jutalom pontot kapunk.
(Forrás: ep128.hu) [bezár]