A Hitman 2: Silent Assassin harmadik személyű akció-lopakodós játék. Minden egyes pályán a főhős, a 47-es ügynök névre hallgató bérgyilkos megkapja a direktívákat, melyeket teljesítenie kell. Legtöbbször likvidálni kell egy-egy célszemélyt. Az, hogy ezt milyen módon teszi meg, a játék számára… [tovább]
A Hitman 2: Silent Assassin harmadik személyű akció-lopakodós játék. Minden egyes pályán a főhős, a 47-es ügynök névre hallgató bérgyilkos megkapja a direktívákat, melyeket teljesítenie kell. Legtöbbször likvidálni kell egy-egy célszemélyt. Az, hogy ezt milyen módon teszi meg, a játék számára általában közömbös, ám ehhez a lehetőségek széles tárházát kínálja fel. Tetszés szerint, lopakodva, észrevétlenül is teljesíthető egy pálya, vagy éppen sűrű fegyverhasználattal, vérfürdőt rendezve.
A 47-es ügynök visszavonultan él egy szicíliai kolostorban, ahol kertészkedéssel foglalatoskodik. A pap, Vittorio atya sokat foglalkozik vele, s így a 47-es ügynök is barátjaként tekint rá. Tudja, hogy hiába ölt meg annyi embert, belül érző lélek lakozik. Egy nap, közvetlenül gyónás után elrabolják Vittorio atyát. Csak egy üzenetet hagynak, amelyben félmillió dollár váltságdíjat követelnek, két napon belül. A 47-es ügynök kénytelen régi munkáját felvenni, hogy a végére járjon az ügynek. Felhívja az ügynökséget, akik rég halottnak hiszik. Diana, az összekötője ajánlatot tesz: segítenek megkeresni az atyát, de cserébe ők is számítanak a szolgálataira.
(Forrás: wikipedia.hu) [bezár]