A MESTERED TÖMLÖCÉNEK MÉLYÉN A KÁOSZ VÁR
A Dungeon Master egy ál-háromdimenziós grafikával rendelkező belső nézetes szerepjáték logikai elemekkel, amely eredetileg Atari ST-re jelent meg 1987-ben az FTL Games jóvoltából. Később több port is készült belőle. Rengeteg bajnok… [tovább]
A MESTERED TÖMLÖCÉNEK MÉLYÉN A KÁOSZ VÁR
A Dungeon Master egy ál-háromdimenziós grafikával rendelkező belső nézetes szerepjáték logikai elemekkel, amely eredetileg Atari ST-re jelent meg 1987-ben az FTL Games jóvoltából. Később több port is készült belőle. Rengeteg bajnok veszett már oda a nyirkos alagutak útvesztőjében azzal a küldetéssel, hogy visszaszerezzék Librasulus, a Szürke Úr tűzpálcáját. A pálcával Librasulus újra fizikai formát ölthet, és legyőzheti a Káosz Nagyúrát. A játékos Theron, a Szürke Úr tanítványa, aki azzal a feladattal megy a sötétségbe, hogy feltámasszon négy bajnokot, és vezesse őket a tűzpálca megtalálásában.
A játék valós idejű harcrendszerrel rendelkezik, a játékosnak az ellenfélre kell kattintania, hogy támadást hajtson végre a karakterünk. A másik figyelemre méltó aspektus a fejlődési rendszer: tapasztalati pontok gyűjtése és szintlépés helyett a hősök ugyanazon cselekvés ismételt alkalmazásával fejlődnek. A varázsláshoz szimbólumokat kell kiválasztani és kombinálni, amelyeket rúna-sorozatokként lehet elrendezni. A játékos közvetlenül interakcióba léphet a játékvilág tárgyaival egy point-and-click interfészen keresztül. A Dungeon Master a 3D-s dungeon crawlerek prototípusa lett, olyan jelentős követővel, mint például az Eye of the Beholder sorozat. [bezár]