Platformok
Windows
Kedvencelte 1
Várólistára tette 1
Kívánságlistára tette 1
Kiemelt értékelések
Doom 3: Resurrection of Evil (2005) videójáték 80%
Doom3 megjelenése után egy évvel meg is kaptuk a kiegészítőjét, ami igazából a folytatásának felel meg. A Doom3 végén nagyon zavart, hogy az egyik szereplőt nem nyírhattuk ki, azzal nem lövök le nagy poént, hogy itt ő a főellenség. Ezúttal egy másik katona bőrébe bújhatunk, akit két évvel az alapjáték eseményei után vezényelnek a Marsra, hogy egy ismeretlen eredetű rádióadás forrására fényt derítsen a kis csapatával. Társaink hamar elhullanak, és megindul a harc a túlélésért. A Mars nem lett barátságosabb, de legalább ezúttal egy „varásztárgy” is a segítségünkre lesz, amivel a F.E.A.R. és Max Payne-hez hasonlóan lelassíthatjuk az időt, majd később még egyéb funkcióval is bővül. Új fegyvereket is kapunk, amelyekből a Half-life2-ből lenyúlt gravity gun a legfeltűnőbb. Bár a Resurrection of Evil-t nem az ID fejlesztette, azért most is a Half-life volt az inspiráció. Csakhogy ott a játékhoz egy saját fizikai rendszert is fejlesztettek, ami a tárgyak realisztikus „viselkedéséért” felelt, itt csak felemelhetünk néhány dobozt, vagy az ellenfél tűzlabdáit hajíthatjuk vissza. A játékmenet sokkal akciódúsabb, mint az előzményé, több főellenféllel és sokkal több harccal. Végig izgalmas és szórakoztató a maga egyszerű módján! Aminek nagyon örültem, hogy teljesen lezárja a Doom3-ban megkezdett story-t. Minden lényeges szálat elvarr, így akiknek hiányérzete volt az alapjáték után, azoknak csak ajánlani tudom!
Doom 3: Resurrection of Evil (2005) videójáték 80%
Nekem annyira nem jött be ez az idő lassítgatás. Az ellenfeleket amiket direkt gyorsra csináltak, hogy legyen mire használni az időlassítót nem jöttek be, ráadásul real timeban harcoltam a legtöbbször. Hogy a kis pókokból csináltak még egy félét nem adott hozzá, sőt bénának hatott. A hossza DLC-hez képest tetszett, bár elég sok pálya részlet visszaköszönt még úgy is, hogy leszámítom azt amikor ténylegesen olyan helyen jártunk, ahol a főjátékban is. A szörnyek még mindig meg tudnak lepni érdekes helyekről, de már nem érzem azt a magas fokú kreativitást mint a fő játékban.
A final boss fight ismét nem sikerült túl izgalmasra. Lényegében a felhalmozott BFG-t lövöldözgetem összevissza random, mert úgy is sebzi ha nincs direct hit :) HA kicsogytam egy kis gatlink azt kapal kabát…