Kedves játékosok, követőink és mindenki!
Páran már biztosan láttátok, de igyekeztünk gyorsan cselekedni a tegnapi, nemzetközi bejelentés után: először jöttek a madarak, és meghódították az erdőket, mezőket, és tavakat…aztán nemrégiben megérkeztek a sárkányok, akik azóta rendületlenül uralják az eget…most, a történet folytatódik, ráadásul a mélyben!
A legfrissebb információk alapján a magyar megjelenés tartani fogja a lépést a nemzetközivel, erről hamarosan bővebb információt is meg tudunk majd osztani!
A jelenleg elérhető Fesztáv termékek a weboldalunkon:
https://www.deltavision.hu/…
A Mélytáv – Egy Fesztáv játék során tengerkutatóként a világ tengereinek és óceánjainak színpompás Fényzónájában, kísérteties Szürkületi zónájában és koromsötét Éjfélzónájában igyekszel feltárni és megfigyelni a vízi élővilágot.
A Mélytávban a halak, amelyeket 4 hét alatt fedezel fel, számos előnyt generálnak, ahogy egyre mélyebbre hatolsz az óceánban. Minden merülőhely a kutatásod bővítésének egy központi elemére összpontosít:
Gyarapítsd a halállományodat.
Fedezd fel a frissen lerakott ikrákat.
Keltesd ki az ivadékokat az ikrákból, és rendezd őket rajokba.
A Stonemaier Games jelenlegi álláspontja alapján a „Wingspan Univerzum" alapjáték fronton ezzel teljessé vált. Természetesen kiegészítők a jövőben érkezhetnek a Fesztávhoz, a Reptávhoz, valamint a Mélytávhoz is!
Picit térjünk ki arra is, hogy miben más a Mélytáv, mint a Fesztáv? Az volt az alapkoncepció, hogy míg a Reptáv esetében növelni szerették volna a komplexitást, most a Mélytávnál összetettségben minimálisan a Fesztáv alá lőttek, ezzel 45-60 perces játékidőt eredményezve!
A játék kezdete előtt nincs döntéshozás, mindenki szilárd alapokkal kezd: a játékostáblákra nyomtatott halakkal, elhelyezett jelzőkkel, és két kezdőhalkártyával az 5 halból álló kezdőkézben.
A teljesítménytábla egyik oldalán előre nyomtatott célok találhatóak, míg a másik oldalán üres helyek 3 véletlenszerű teljesítménylapka számára.
Egy kártya kijátszásakor nem vagy egy merülőhely első szabad helyére korlátozva (habár a halaknak vannak meghatározott mélységei, ahol előfordulnak).
Merülés közben minden zóna tetején előnyhöz jutsz, ha legalább 1 halad van az adott zóna merülőhelyén.
Az egyes merülőhelyek végén körönként egyszer aktiválható bónuszok vannak (különféle akciókkal jutalmaznak).
A legtöbb hal költsége más kártyák elköltése a kézből; ezek a kártyák a személyes dobóhalomra kerülnek, és később akár vissza is szerezhetünk néhányat közülük.
A „térbeli" aspektusnak nagy szerepe van: annak, hogy hova játszod ki a halakat, hogy hova rakod le az ikrákat, hol válnak ivadékká, illetve azok mozgásának, hogy értékes iskolákat alkossanak. A jelölők végig a játékostáblán maradnak, nem kerülnek mellé.
Számít a méret: a halméret, legalábbis. A nagyobb halak a kisebb halak kártyáit lefedhetik („bekebelezve" a kisebbeket), a halak méretét centiméterben és ikonokkal jelölik.
A pozitív játékosinterakciók előtérben vannak, sok hal „Minden játékosnak" előnyökkel rendelkezik.
Minden képesség szimbólumokon keresztül lett megjelenítve a nyelvfüggetlenség és az átláthatóság érdekében (természetesen némi szöveg is van, ahol szükség volt rá).
Reméljük benneteket is izgatottsággal tölt el a történet folytatása, folyamatosan csepegtetjük majd az információkat a projekttel kapcsolatban!
További szép estét kívánunk nektek, találkozunk holnap!
2025-ös bejelentett társasjátékaink listája:
HAMAROSA