A játék főhőse autóbalesetet szenved. Mikor magához tér, a testvérének már csak hűlt helyét találja, és a közelben mindössze egy impozáns kinézetű kastélyt talál. A játék célja, hogy a ház rejtélyeit megoldva megtaláljuk az elrabolt rokont és elmeneküljünk.
Fejlesztő
ICOM Simulations
Platformok
Amiga
Apple II
Atari ST
Commodore 64
DOS
MacOS
Nintendo ES
Windows
Kiemelt értékelések
Uninvited (1986) videójáték 90%
A játék még a szöveges kalandjátékokat idézi, de vezérlése, az illusztrációval való interakció már a point-and-clickhez áll közelebb. A játék elég nehéz, sok minden meg tud ölni minket, és még időlimit is van hozzá. Ráadásul minden tárgynak súlya van, így nem cipelhetünk magunkkal mindent, és jaj nekünk, ha pont a kastély másik oldalán kellene valami, amit egy órája dobtunk el valahol, hogy „eh… úgysem kell”. Persze vérbeli kalandjáték, nehéz feladatokkal, nagy bejárható területtel, nem egy párórás munka teljesíteni a feladatot. Bár horror, összességében nem éreztem annyira ijesztőnek, egy-két parább szitu kivételével (mondjuk láttam még valakit Macintoshon játszani vele anno nagyon régen, emlékeim szerint ott piszok ocsmány képek is voltak).