Körülbelül nyolcszáz évvel járunk a Morrowind és az Oblivion, illetve egy évezreddel a Skyrim eseményei előtt, amikor javában dúl egy, a kontinens egészére kiterjedő háború. Titkos szövetségek alakulnak, amik megágyaznának a béketárgyalásoknak, melyek megtartására a semleges High Isle… [tovább]
Körülbelül nyolcszáz évvel járunk a Morrowind és az Oblivion, illetve egy évezreddel a Skyrim eseményei előtt, amikor javában dúl egy, a kontinens egészére kiterjedő háború. Titkos szövetségek alakulnak, amik megágyaznának a béketárgyalásoknak, melyek megtartására a semleges High Isle tökéletesen alkalmas helyszín lenne. Ugyanekkor azonban gonosz erők és kapzsi politikai szereplők a konfliktusok kiélezésén fáradoznak, hiszen fegyvereket, páncélokat és ellátmányt mindig jóval magasabb áron lehet eladni háborúban, mint békeidőben. Ezért jól szervezett rablólovagok egy csoportja terrorakciókkal igyekszik megdönteni a rendszert. Itt kapcsolódunk be a történetbe, mely hasonlóan az előző nagy bővítményekhez, mintegy harminc órányi tartalmat ígér. A High Isle kiegészítő címadó területe két, jól elhatárolható részre oszlik: adott egy szigetcsoport, ahol a breton nemesség él fényűző pompában, lovagi játékokkal szórakozva, és kiélvezve a feudális rendszer előnyeit. A másik egy sűrű dzsungellel borított börtönsziget, ahol nincsenek őrök, ezért a rabok véres gladiátorviadalokon döntik el, hogy ki legyen az aktuális vezér.
(Forrás: gamestar.hu) [bezár]