A feladat, hogy a hajónkon lévő 15 kis kalózunk közül többet juttassunk át az ellenség hajójára, mint ő a miénkre. A játéktér egy 6x5-ös háló, amelyben van 4 olyan „mező”, melyre lépve elveszítjük az emberünket. A háló 5 sora előtt látható a hajónk 5 ablaka, melyekből előjönnek a kalózaink.… [tovább]
A feladat, hogy a hajónkon lévő 15 kis kalózunk közül többet juttassunk át az ellenség hajójára, mint ő a miénkre. A játéktér egy 6x5-ös háló, amelyben van 4 olyan „mező”, melyre lépve elveszítjük az emberünket. A háló 5 sora előtt látható a hajónk 5 ablaka, melyekből előjönnek a kalózaink. Minden szintre 3 kalóz jut, így okosan, taktikázva kell őket csatába indítanunk.
Első lépésként ki kell választani, hogy mely ablakokat nyitjuk ki (tűzgomb) és ha ez megvan, akkor a (joy hátra, majd tűz) mozdulattal útnak indíthatjuk őket. Az ellenfél lépése után ismét mi jöhetünk. Ha a játéktéren vannak az embereink, akkor az átlósan fel, átlósan le, előre irányok valamelyikének megadásával meghatározhatjuk, hogy milyen irányba haladjanak előre az embereink. Az irány kiválasztása (és a tűzgomb megnyomása) után MINDEN emberünk lépni fog!
Ha egy ellenfél által birtokolt mezőre lépünk, akkor azt elfoglaljuk tőle, ha vakmezőre, akkor elhalálozunk, ha pedig éppen a pálya szélén (fent vagy lent) tartózkodtunk, akkor a túlsó szélére fogunk átjutni. A lépés (és a válaszlépés) után már dönthetünk, hogy tovább megyünk előre a kint lévő emberekkel, avagy újabbakat hozunk elő.
A cél, mint mondtam, az ellenfél hajójára való átjutás. Csak olyan nyitott ablaknál tudunk bejutni a hajójukba, ahol már nincs bent ember! A játékot 2 játékos is játszhatja, a gép erőssége pedig 4 fokozatban állítható.
(Forrás: C64hq.hu, idézve c64.krissz.hu által) [bezár]