A Sony által 2016-ban bezárt Evolution Stuidos dolgozóira gondolkodás nélkül csapott le a versenyjátékok ősapja, a brit Codemasters. A stúdió gondozásában megjelent játékuk első ránézésre a csapat korábbi szériájának, a Motorstorm sorozatnak egyenes ágú leszármazottja lehetne. Azonban akik egy… [tovább]
A Sony által 2016-ban bezárt Evolution Stuidos dolgozóira gondolkodás nélkül csapott le a versenyjátékok ősapja, a brit Codemasters. A stúdió gondozásában megjelent játékuk első ránézésre a csapat korábbi szériájának, a Motorstorm sorozatnak egyenes ágú leszármazottja lehetne. Azonban akik egy szimpla folytatást remélnek, azok hatalmasat fognak csalódni.
Az Onrushról egy színes-szagos, magát nagyon fiatalosnak és menőnek gondoló verseny játék képe rajzolódhat ki az egyszeri játékosban. A bemutatók alapján mi is elkönyveltük egy, már ezerszer látott, felejthető, tucat versenyjátéknak, amire senki sem fog emlékezni az év eleji nagyágyúk és az E3 bejelentések árnyékában. De a helyzet az, hogy ennél különlegesebb és üdébb száguldáshoz nagyon rég volt szerencsénk. Köszönheti mindezt annak, hogy rengeteget kölcsönöz (vagy inkább arcátlanul lop) más játékokból, legfőképp az Overwatchból és a Titanfallból. Furcsán hangzik ez egy versenyjáték tesztjében, nem igaz? Nem is feltétlenül skatulyázható be egyetlen kategóriába az Onrush. Egyik játékmódjában sincs célvonal, sem hagyományos értemben vett helyezések, ráadásul a versenyeken nem a saját, hanem a csapat győzelmét kell szem előtt tartanunk.
(forrás: ign.hu) [bezár]