2007 szeptemberében jelent meg Nintendo-exkluzív címként tesztünk alanya Wii-re és DS-re, ám most a készítő-kiadó EA úgy döntött, PC-re is kihozza ezt a játékot. A döntés oka kézenfekvő: nagyon kevés olyan játék van erre a platformra, mely elé nyugodt szívvel oda lehet ültetni egy kissrácot, és… [tovább]
2007 szeptemberében jelent meg Nintendo-exkluzív címként tesztünk alanya Wii-re és DS-re, ám most a készítő-kiadó EA úgy döntött, PC-re is kihozza ezt a játékot. A döntés oka kézenfekvő: nagyon kevés olyan játék van erre a platformra, mely elé nyugodt szívvel oda lehet ültetni egy kissrácot, és magára lehet hagyni azzal a biztos tudattal, hogy jól el lesz az elkövetkező pár órában.
Kezdjük azzal, hogy elfelejtjük a címet. A játéknak szinte semmi köze nincs a Simshez, nem kell szükségleteket kielégíteni, a kapcsolatrendszer, az építkezés egyszerű, mint a faék. A játék alapvetése sem túlbonyolított: van egy mágikus világ, amelyben különleges építőmesterek működnek. Egyszerű eszközökkel testre szabható hősünk is ilyen figura, a város, ahová érkezünk, az előző kolléga távozása után mára teljesen lerongyolódott; célunk, hogy nulláról öt csillagos paradicsommá fejlesszük a helyet. Ehhez össze kell haverkodni a városba érkezőkkel, nekik házat építeni, majd kívánságuknak megfelelően berendezni azt, az általunk készített tárgyakkal. Ezen munkálatok kivitelezése ugyancsak gyerekjáték, szó szerint: tulajdonképpen legózásról van szó, különféle méretű és formájú elemek egymáshoz passzintásával alkothatunk. A házaknál szabad kezet kapunk, a bútoroknál van egy tervrajz, ám ehhez sem kell ragaszkodni mindenben, a kreativitás foka igen magas, tényleg szabadon szárnyalhat a fantáziánk.
Forrás: https://www.pcguru.hu/teszt/mysims/607 [bezár]