„A Halálcsapda története szerint – mert nehogy már bármiféle indíttatás nélkül tizedeljük a bestiákat – a mi létsíkunkon túl egykor ősi erődök óvták az emberiséget a szörnyektől, azonban a gyilkos fenevadak ismét a világunkra pályáznak. Csakis úgy állíthatjuk meg őket, ha az általunk… [tovább]
„A Halálcsapda története szerint – mert nehogy már bármiféle indíttatás nélkül tizedeljük a bestiákat – a mi létsíkunkon túl egykor ősi erődök óvták az emberiséget a szörnyektől, azonban a gyilkos fenevadak ismét a világunkra pályáznak. Csakis úgy állíthatjuk meg őket, ha az általunk kiválasztott főhőssel újjáépítjük, majd továbbfejlesztjük az erődök csapdákból verbuvált védelmi rendszerét, és minden lehetséges eszközzel (értsd: ameddig van miből fejleszteni és vásárolni) visszaverjük seregeiket. A fejlesztők a felhasználók eltérő igényeire gondolva ügyesen háromfajta kasztot tettek választhatóvá induláskor, így a közelharcot kedvelők (Mercenary), a varázslatokért rajongók (Sorceress) és a távolsági játékosok (Marksman) is széles mosollyal telepíthetik a mechanizmusokat, miközben specifikus képességeikkel veszik ki a részüket a meccsekből. Például felerősítik a lövegek sebzését, átmenetileg legyengítik, esetleg megfagyasztják a pályán lévő rémeket, vagy éppen segítőt idéznek meg rövid ideig. Éppen ezért ha egyikőjükkel végig is játszottuk a kampányküldetéseket, a specializációkra való tekintettel még a másik kettővel is érdemes nekirugaszkodni, egészen másfajta játékélményt kínál mindegyikük.”- Gamestar teszt [bezár]