A játék a 19. századi Oroszországban játszódik, és erősen merít az orosz és komi folklórból, narratívája a „Bailichka”-kon alapul. A mítoszok és a valós helyszínek hiteles ábrázolása érdekében a fejlesztők orosz etnográfusokkal működtek együtt.
A történet középpontjában Vaszilisza, egy… [tovább]
A játék a 19. századi Oroszországban játszódik, és erősen merít az orosz és komi folklórból, narratívája a „Bailichka”-kon alapul. A mítoszok és a valós helyszínek hiteles ábrázolása érdekében a fejlesztők orosz etnográfusokkal működtek együtt.
A történet középpontjában Vaszilisza, egy fiatal boszorkány áll, aki tragikus módon elveszítette szerelmét, és elhatározza, hogy visszahozza őt az életbe. Ehhez megpróbálja feltárni a legendás „Fekete Könyv” titkát – egy démoni erejű tárgyat, amely állítólag bármilyen kívánságot teljesít, ha mind a hét pecsétjét feltörik.
A játékos Vasziliszát irányítva felfedezheti a vidéki Oroszország varázslatos, de gyakran hátborzongató tájait. A játék kártyapakli-építésre alapuló harci rendszert használ, miközben fejtörőket kell megoldanunk, és segítenünk az egyszerű embereknek, akik természetfeletti problémáikkal keresik fel őt. Az utazás során hozott döntések befolyásolják a történet alakulását és a játék menetét. Vaszilisza útja során démonokkal, szellemekkel és más természetfeletti lényekkel találkozik, miközben mélyebbre ássa magát az orosz és komi mítoszok világába. [bezár]