Valamikor a távoli jövőben járunk, ahol már nem országok, hanem különböző bolygóközösségek vívják kicsinyes hatalmi harcaikat. Bár az eszközök megváltoztak – hiszen gigantikus űranyahajók, pulzárfegyverek és egyéb, ma még szinte elképzelhetetlen technológiák csapnak össze, de az emberiség maradt… [tovább]
Valamikor a távoli jövőben járunk, ahol már nem országok, hanem különböző bolygóközösségek vívják kicsinyes hatalmi harcaikat. Bár az eszközök megváltoztak – hiszen gigantikus űranyahajók, pulzárfegyverek és egyéb, ma még szinte elképzelhetetlen technológiák csapnak össze, de az emberiség maradt a régi. Az Angels Fall First depresszív elkövetkezendő napjaiban ugyanis, bár lett volna lehetőségünk jobbá tenni a fajunkat, valójában semmit sem változtunk. Viszont fel a fejjel, amit elgondolni és átélni valójában szomorú, az tökéletes alap lehet egy videojátékhoz!
Az Angels Fall First alapvetően egy olyan hihetetlenül ambiciózus és grandiózus vállalkozás, amelyet nem lehet nem tisztelni: a játék alkotói egy olyan sci-fi háború-szimulátort álmodtak meg hat esztendeje az aktuális Unreal felvonást nyüstölve, ahol hatvannégy játékos eshet egymásnak, méghozzá a jövő adta minden lehetőséget figyelembe véve. A bolygófelszínen gyalogos katonák irtják egymást különböző fegyverekkel és többféle járművel, a sztratoszférában anyahajók vívják elkeseredett harcukat, amelyeknek fegyverzetét, mozgását szintén emberek kontrollálják, sőt, a méhükben nyugvó vadászgépeket is ők vezénylik. A felek összecsapásai átölelik a teljes csatateret, az egyszemélyes harci gépek leszállhatnak az ellenség hajóira, ahol véres ütközetekre kerülhet sor, mindezt pedig úgy, hogy nincs a csatának egyetlen olyan momentuma sem, amelybe ne avatkozhatna be közvetlenül a játékos.
(forrás: ign.com) [bezár]