A Snake's Revenge nem része a hivatalos Metal Gear kánonnak. Elsősorban az amerikai piacra készült, ráadásul kizárólag NES platformra. A legnagyobb változás a játékstílusban történt, hiszen a programban sokkal erőteljesebb szerepet kaptak az akcióelemek, mint elődjében. Mivel sem a… [tovább]
A Snake's Revenge nem része a hivatalos Metal Gear kánonnak. Elsősorban az amerikai piacra készült, ráadásul kizárólag NES platformra. A legnagyobb változás a játékstílusban történt, hiszen a programban sokkal erőteljesebb szerepet kaptak az akcióelemek, mint elődjében. Mivel sem a történet, sem a karakterek (Snake-et leszámítva) nem illettek bele az eredeti univerzumba, ezt a részt csak a széria egy mellékágának (fekete bárányának) szokták nevezni. Kojima – elmondása szerint – sokáig nem is tudott a játék fejlesztéséről, és csak egy véletlennek köszönhetően szerzett tudomást a dologról.
Három évvel járunk a Metal Gear eseményei után. A FOXHOUND rájön, hogy egy ellenséges nemzet a Közel-Keleten megszerezhette a Metal Gear terveit, és titokban új modellt épít. Solid Snake utasítást kap, hogy vezessen egy háromfős csapatot az ellenség bázisára. A társaság belőle és még két munkatársából áll: John Turner, aki profi beszivárgó és korábban a haditengerészet hírszerzője volt, és egy fegyver- és robbanóanyag-szakértő, Nick Myer. A küldetés kódneve: Operation 747.
(Forrás: ipon.hu, wiki) [bezár]