Ismeretlen okból kifolyólag olyan helyzetben találjuk magunkat, ahol gyorsan kell értelmeznünk egy hatjegyű digitális kódot. Ezt a kódot különféle bizonytalan információk összegyűjtésével fogjuk analizálni A válasz a kezünkben válik egyre egyértelműbbé.
A Digit Code tájékban kétszemélyes… [tovább]
Ismeretlen okból kifolyólag olyan helyzetben találjuk magunkat, ahol gyorsan kell értelmeznünk egy hatjegyű digitális kódot. Ezt a kódot különféle bizonytalan információk összegyűjtésével fogjuk analizálni A válasz a kezünkben válik egyre egyértelműbbé.
A Digit Code tájékban kétszemélyes módban, mindkét fél létrehoz egy hatjegyű titkos kódot, egymás alatt három-három számmal, amiben 0-9 közötti számjegyek találhatóak, de egy számjegy maximum kétszer szerepelhet és nem egymás mellett. Az A-Y betűk a számszegmenseket jelölik egy oszlopban, egy sorban vagy egy adott számjegyen belül. A játékosok felváltva tesznek fel egymásnak kérdéseket:
Hány hely van kitöltve egy sorban vagy oszlopban?
A szám páros vagy páratlan?
A szomszédos számokat nézve melyik a nagyobb?
Egy konkrét szegmens üres vagy kitöltött?
Minden játékosnak mind a négy kérdéstípust fel kell tennie, mielőtt megismételhet egy kérdéstípust. Egy körben a játékos megadhat egy hatjegyű számot kérdés helyett. Ha mind a hat számot helyesen tippelték, nyertek; ha nem, az ellenfél azt mondja: „Rossz”, és a játék folytatódik. Ha egy játékos kétszer is rosszul tippel, veszít.
Három vagy több játékos esetén az egyik játékos kitalál egy hatjegyű számot, amit a többiek próbálják mihamarabb kitalálni. Felváltva tesznek fel kérdéseket. Ebben az esetben is kiesik az a játékos, aki kétszer rosszul tippeli meg a megoldást.
Forrás: boardgamegeek.com [bezár]