Erről szól most a Gremlin

120 zóna játékokról »


Friss videójáték-megjelenések

Open Roads (2024) Princess Peach: Showtime! (2024) Cureocity (2024) Alone in the Dark (2024) Taxi Life: A City Driving Simulator (2024) Snufkin: Melody of Moominvalley (2024) WWE 2K24 (2024) The Thaumaturge (2024) Here Be Dragons (2024) Final Fantasy VII Rebirth (2024) Pacific Drive (2024) Telmari (2024)

Várható videójáték-megjelenések

Sand Land (2024) Stellar Blade (2024) Senua's Saga: Hellblade II (2024) Paper Mario: The Thousand-Year Door (2024) Blockbuster Inc. (2024) Dustborn (2024)

Friss társasjáték-megjelenések

Sárkányok völgye (2023) Kutná Hora: The City of Silver (2023) Csodaország csatái (2022) Rallyman: GT (2020) The Witcher – Óvilág – Skellige (2023) The Witcher – Óvilág – Mágusok (2023) The Witcher – Óvilág – A legendás hajsza (2023) The Witcher: Óvilág (2023) Taco cica pizza (2023) Dűlőre jutunk (2024) Senjutsu: Gyülekező viharfelhők (2023) Senjutsu: Farkas az ajtónál (2023)

Társasjáték-ajánló

Klank! (2017)

Klank! (2017) társasjáték

Amit nagyon szeretek ebben a játékban, hogy sikerült kellően gyorsra elkészíteni. Sok hasonló játéknak tulajdonsága szokott lenni, hogy sokáig lehet tápolni a játékosunkat / erősíteni a paklinkat mielőtt ténylegesen beindulna a végjáték. Nos, ez itt nem így van! Amint az első játékos leér és felszedi a kincset a játék elkezd végetérni, mert csak akkor lehet jó pontot szerezni, ha vagy kijutunk vagy minél közelebb vagyunk a kijutáshoz. Ez kizárja, hogy a játékosok sokat barangoljanak (avagy barlangoljanak).
Nagyon tetszik mind a pakliépítős, mint a zajkeltős rész, sokfélék a kártyák, sok a lehetőség a fejllesztésre.
Családi játékban jó helyen van nálam. Azért nem árt, ha a játékosok elérték a 12 éves kort, mert elég látványosan lehet benne lemaradni az elsőtől, és ez könnyen elkeseredés tárgya lehet. Bárcsak lenne kooperatív változata! :)


Videojáték-ajánló

Dissidia Final Fantasy (2008)

Dissidia Final Fantasy (2008) videójáték

Ebben a crossover játékban a cselekmény csak alibi a verekedéshez. Végtelenül ütik egymást a különböző játékok hősei üres, jellegtelen pályákon, hogy lassan csorgó pontokat szerezzenek. Nagyon túlkomplikáltnak éreztem a harcon kívüli háttérrendszert, miközben a harcok nem kötöttek le. Ami tetszett, hogy a régebbi játékok hőseit szépen megcsinálták 3D-ben, de lehangolónak tartom ezeknek a szép történeteknek a szereplőt egy lelketlen agyalós játékba tenni fan service-ért és profitért.