Erről szól most a Gremlin

120 zóna játékokról »


Friss videójáték-megjelenések

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes (2024) Tales of Kenzera: ZAU (2024) Akatori: Сhapter One (2024) Open Roads (2024) Princess Peach: Showtime! (2024) Cureocity (2024) Alone in the Dark (2024) Taxi Life: A City Driving Simulator (2024) Snufkin: Melody of Moominvalley (2024) Berserk Boy (2024) WWE 2K24 (2024) The Thaumaturge (2024)

Várható videójáték-megjelenések

Sand Land (2024) Stellar Blade (2024) Homeworld 3 (2024) The Rogue Prince of Persia (2024) Senua's Saga: Hellblade II (2024) Paper Mario: The Thousand-Year Door (2024) Blockbuster Inc. (2024) Still Wakes the Deep (2024) Frostpunk 2 (2024) Dustborn (2024) Star Wars Outlaws (2024) S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (2024)

Friss társasjáték-megjelenések

Találmányok: Az ötletek fejlődése (2024) Vámpír: A Maszkabál – Riválisok (2021) Harmónia (2024) A fehér várkastély (2023) Joking Hazard – Egy vállalhatatlan kártyajáték (2016) Amritsar: Az Aranytemplom (2023) 7 Csoda: Városok (2012) Caravanserai (2024) Sárkányok völgye (2023) Kutná Hora: Az Ezüstváros (2023) Csodaország csatái (2022) Macskalak (2023)

Társasjáték-ajánló

Civilization (2010)

Civilization (2010) társasjáték

Bár a PC játék annyira nem nyerte el a tetszésemet, a társas már jobban megfogott. Elsőre teljesen beszippantott, és nagyon élveztem a játékot. Később viszont, ahogy kiismertem magam, és láttam a lehetőségeket, úgy tapasztaltam, hogy kicsit el tud laposodni a játékmenet. Ez lehet azért volt így, mert ketten játszottunk.
Ettől függetlenül jól sikerült társasjáték, ami sok lehetőséget nyújt, de a nagy újrajátszhatóságában nem vagyok olyan biztos.


Videojáték-ajánló

Victor Vran (2015)

Victor Vran (2015) videójáték

Nem egy nagy szám a játék.
Ideig-óráig szórakoztató, a fegyverenkénti változó képességek jó ötlet, mindenki ki tudja választani a saját játékstílusát.
Van egy sötét, „vámpírvadászós” hangulata, a Hang is szórakoztató egy darabig.
Ugyanakkor sok dolog nem tetszik. A játékmenet annyira nem köt le, elég gyorsan unalmassá válik.
Sok pályarész nyitva van, de előre nem lehet tudni, merre kell menni. Ezért van, hogy egy-egy szinten két-háromszor is megfordulunk, vagy a történet miatt, vagy kihívásért.
Csak kérdem én, akkor minek vannak alapból nyitva? Miért nem sztori alapján nyílnak ki? Mert utána oké lenne, lehessen farmolni.
Maga a játék egy idő után unalmassá válik, semmi olyat nem tud, amit más már ne valósított volna meg.

Hirdetés